سرنوشت همجنس بازان بزرگترین دغدغه فرح پهلوی در مصاحبه با BBC

سرنوشت همجنس بازان بزرگترین دغدغه فرح پهلوی در مصاحبه با BBC
سرنوشت همجنس بازان بزرگترین دغدغه فرح پهلوی در مصاحبه با BBC

در ابتدا رژیم سعی می‌کرد فساد دربار را به دلایل فرهنگی مردم مخفی نگه دارد و همین امر موجب شد تا خاندان سلطنت خود را از مردم پنهان و کم‌کم رابطه باریک خود را با مردم قطع کنند و دربار به یک اشرافیت و طبقه‌ای تبدیل شود که هیچ چیز بین آنان و مردم را پیوند نزند.

یکی از مفسد ترین زنان دبار پهلوی شخص شهبانو فرح پهلوی است. از ماجراهای دوستی های عجیب او با مردان در ایران تا روابط عاطفی با پسران و مردان خارجی در زمانی که وی صاحب چند فرزند بود بگذریم، نقل و قول هایی از خاطرات خود او وجود دارد که می توان متوجه عمق فساد در این خاندان شد.

اخیرا وی مصاحبه ای را با بی بی سی فارسی انجام داده که هدف از آن مطرح شدن وی در رسانه ها به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در این مصاحبه می گوید همه جای ایران سرای من است و من وقتی ایران را ترک کردم و در این زمانی که در کشور خودم حضور ندارم هیچ چیز مادی برای من مهم نیست و دیگر هیچ موضوع برای ادامه زندگی مرا امید وار نگه نمی دارد.

وی که با علی همدانی از خبرنگارانی که در بی بی سی فارسی به امور هم جنس بازان می پردازد مصاحبه می کرد در لابلای حرف های خود می گوید که بعد از شاه در ایران هم جنس بازان خیلی زجر کشیده اند و من مرتب امورات آنها را در خارج کشور پیگیری می کنم.

البته شاید داشتن دغدغه از جانب شهبانوی سابق یک کشور برای مخاطبان بی بی سی اندکی تعجب آور باشد ولی با اندکی مطالعه می توان فهمید که چرا فرح پهلوی که فسادش با مردان بر همگان آشکار است در گفتگو با یکی از خبرنگاران هم جنس باز بی بی سی فارسی از دغدغه خود برای هم جنس بازان می گوید.

فرح پهلوی در کتاب خاطراتش می نویسد:” صادقانه بگویم که تزلزل در آموزه های دینی من از همان کودکی آغاز شد و آن ایامی بود که میدیدم یک نفر حاج آقا با آن ریش و عرقچین و دستار تمام اوقات خود را صرف زن گرفتن و صیغه کردن میگذراند و با حالت مستی به خانه ما می آمد و با مادرم رابطه جنسی خلوتی برقرار میکرد!”

وی هم چنین از خاطرات دوران دبیرستانش در مدرسه ژاندارک می نویسد:” مادر مقدس که سمبل پاکی و طهارت بود در مدرسه ژاندارک با بعضی دخترها روابط همجنس بازی برقرار کرده و هرشب یکی از آنها را به اطاق خود میبرد و با آنها به اعمال بیمارگونه میپرداخت ، همین دخترها پس از بازگشت از اطاق مادر مقدس داستان های هیجان آوری را با آب و تاب فراوان از اعمالی که بر روی آنها صورت گرفته بود برای سایر دوستان خود تعریف میکردند! فساد موجود در مدرسه موجب گردید تا بزودی در خوابگاه ما نیز روابط همجنس بازی میان دختران بالغ برقرار شود و من در نیمه های شب شاهد بود که دخترها به داخل تخت دیگری میخزیدند و پس از لخت شدن به انجام اعمال ناپسند میپرداختند.”

البته خود فرح هیچ وقت اعتراف به این امورات ناپسند نکرده ولی ناهید کلهر، همکلاسی و از دوستان صمیمی فرح پهلوی در کتاب داستان پهلوی که کتاب خاطرات خودش میباشد در همین رابطه مینویسد که فرح پهلوی با داشتن روابط همجنس بازی با مدیر مدرسه ژاندارک متهم است و به همین خاطر فرح مورد توجه مادر مقدس بود و نام او در لیست بورسیه های دولت فرانسه جا دادند و به فرانسه فرستادند.

این فکت ها با کنار هم گذاشتن شان ما را به یک نتیجه می رساند که فرح دیبا به اعترافات خودش در دوران مدرسه و حتی دانشکده و بعد از ازدواج حتی به این امورات ناپسند که حتی افراد لا مذهب از گفتن آن شرم دارند اشتغال داشته و حتی در زمانی که شهبانوی ایران بوده با فردی به نام لیلی امیر ارجمند از دوستان قدیمی خود که شهره فساد در دربار بوده این روابط را حفظ کرده.

منبع:

www.w57.ir/obN

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید