خدمات پس از فروش نیاز جامعه

خدمات پس از فروش نیاز جامعه
خدمات پس از فروش نیاز جامعه

شاید از بهترین مزایای حمایت از تولیدات داخل دسترسی آسان به خدمات پس از فروش و ضمانت تولیدات داخل است که در مباحث بازار یابی و گرفتن نبض بازار در دست تأثیر اساسی دارد.

مزایای بازاریابی و بازارداری ناشی از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 
1- دسترسی راحت به خدمات پس از فروش در عرصه های مختلف تولید 
2- دسترسی تولیدکنندگان به نیازهای واقعی مردم 
3- تنوع تولیدات و تأمین نیازهای آحاد جامعه و طراحی محصولات جدید متناسب با نیازهای روز جامعه 
4- کاهش زمینه های رانت خواری و دریافت پورسانت های کلان بواسطه خریدهای غیر ملی 
5- نوسازی و بازسازی خطوط تولید و به روز شدن آن ها و بنابراین کاهش قیمت تمام شده محصولات 
6- مصرف محصولات داخلی و انتقال نقطه نظرات مصرف کننده به بخش تولید باعث بسترسازی اصلاح و رفع معایب کالا می گردد 
7- ارائه محصولات براساس سلیقه مصرف کنندگان بنابراین رعایت اصول بسته بندی و ظاهر زیبا 
8- اصلاح و بازسازی مستمر تولیدات بنابراین دستیابی به کیفیت مورد نیاز، مشابه و بهتر از کالاهای خارجی 
9- تکریم و حمایت واقعی از مصرف کننده به جهت تأمین شرایط آنها 
10- فراهم شدن رضایت مشتری بنابراین وفاداری به خرید و تکرار آن 
11- فراهم شدن زمینه تبلیغات دهان به دهان بواسطه مصرف تولیدات ملی 
12- جهانگرایانه شدن محصولات ایرانی و حضور و نفوذ در بازارهای جهانی 
13- افزایش قدرت چانه زنی کشور در ورود به سازمان تجارت جهانی 
14- حذف بخش های زائد اداری و تلفیق و ترکیب بخش های موازی در ساختارهای اداری و تولیدی 
15- کاهش مشکلات کارگری در بخش های تولیدی 
16- افزایش قدرت پاسخگویی بخش های اداری و دولتی بواسطه درخواست های مستمر و دائمی بخشهای تولید 
17- تقویت و گسترش ارتباطات درون و برون سازمانی 

موضوع:

افزودن دیدگاه جدید