شاباک و موساد در امارات دفتر تاسیس می‌کنند

شاباک و موساد در امارات دفتر تاسیس می‌کنند
جاسوس موساد

 گزارش روزنامه‌های عبری زبان از تلاش دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی برای افتتاح دفاتری در امارات به عنوان مقدمه پیاده سازی برنامه‌های مورد نظر حکایت دارد.

روزنامه «یسرائیل هیوم» روز گذشته گزارش داد شاباک و موساد قصد دارند تا در جهت پیاده سازی برنامه‌های خود و نیز آموزش عناصر محلی جهت مقابله با آنچه «عملیات‌های تروریستی علیه اسرائیل در منطقه خلیج (فارس)» خوانده می‌شود، دفاتری ویژه برای خود در امارات تاسیس کنند.

یسرائیل هیوم در گزارش خود می‌افزاید تلاشی چند جانبه در قالب رویکردی اماراتی، بحرینی و اسرائیلی با هدف تشکیل جبهه‌ای واحد علیه حزب الله مشهود است. هدف از تشکیل چنین جبهه واحدی سوق دادن دیگر کشور‌ها به سمت و سوی تروریستی خواندن حزب الله است. این روزنامه عبری این را نیز در گزارش خود متذکر می‌شود که هدف نهایی از افتتاح چنین دفاتر در امارات و به تبع آن تشکیل چنین جبهه‌ای واحد دستیابی به یک قطعنامه بین المللی مبنی بر قرار دادن حزب الله در فهرست گروه‌های تروریستی است.

این روزنامه عبری نوشت سرویس‌های اطلاعاتی این رژیم طرح ریزی برای مقابله با آنچه "تهدید‌های تروریستی" در خلیج فارس توصیف می‌کند، آغاز کرد.

خبرگزاری آلمان نیز به نقل از این رسانه صهیونیست با اشاره به سازش اخیر برخی کشور‌های عربی با تل‌آویو نوشت توافق‌های عادی سازی روابط میان اعراب و اسرائیل و متعاقب آن لغو روادید ورود دو جانبه بیانگر همه ماجرا نیست و موضوع فراتر از این است.

منبع:https://b2n.ir/889175

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید