پیامدهای اعتراف اسرائیل به ترور شهید فخری زاده

پیامدهای اعتراف اسرائیل به ترور شهید فخری زاده
پیامدهای اعتراف اسرائیل به ترور شهید فخری زاده

رژیم منحوس صهیونیستی به ترور شهید فخری زاده اعتراف ضمنی نموده است.[1] اعترافی که می‌تواند زمینه پیگیری حقوقی توسط حقوق‌دانان بین‌المللی ایران را فراهم نماید. از طرفی دیگر این‌گونه اعترافات ضمنی، فضای روانی عمومی را برای انتقام‌گیری مساعد می‌کند.
 شاید علت اعتراف اسراییل، اطمینان آن‌ها از عدم رویکرد انتقام سخت و ترور فیزیکی در شرایط کنونی کشور است. امری که باوجود دولتی غرب‌گرا و مذاکره زده کاملاً قابل‌درک هست.
 دراین‌بین اما عده‌ای حساب کار رژیم منحوس صهیونیستی را از آمریکا جدا نمی‌کنند. عده‌ای که سعی می‌کنند اسرائیل را دشمن اصلی نشان داده و آمریکا را دوستی میانه ترسیم کنند. به‌گونه‌ای که اسرائیل نمی‌خواهد این توافق عملیاتی شده و مدام سعی در ترور شخصیت‌های عالی کشور می‌کنند تا مانع توافق ایران و آمریکا شود.
 امری که از اساس کذب و دروغ و یک اشتباه و خطای راهبردی به شمار می‌آید و وابستگی عجیب آمریکایی‌ها به اسراییل کاملاً واضح و مشخص است. نفوذ لابی صهیونیست‌ها در نهادهای قدرت آمریکا امری است که بر همگان کاملاً روشن است. هر رئیس‌جمهوری که می‌خواهد در ایالات‌متحده وارد کاخ سفید شود، قبل از هر چیز به اجلاس آی پک رفته و وفاداری خود را نسبت به صهیونیست‌ها اعلام می‌دارد.
 حتی اگر رئیس‌جمهوری نیز کمی از خط و خطوط کلان رژیم صهیونیستی فاصله گیرد بلافاصله ترور شده و ذره‌ای وجود آن را برنمی‌تابند. حال برخی از افراد گمان کرده‌اند که دو رئیس‌جمهور آمریکا، یعنی آقای اوباما و بایدن برخلاف نظرات رژیم منحوس صهیونیستی عمل کرده‌اند. درحالی‌که این‌گونه نیست. توافق هسته‌ای و برجام مسلماً تضمین‌کننده منافع یهود در منطقه است و دلیلی وجود ندارد که اسرائیل از آن نخواهد حمایت کند. از همه مهم‌تر حضور ایران با ذلت در این توافق است.
 آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نسبت به اعلان دست برتر در رسانه‌ها تخصص بسیار زیادی دارند. هنگامی‌که یک جاسوس اسرائیلی تابعه استرالیا کشف و مبادله می‌شود [2] و در فضای جامعه بین‌الملل دست برتری برای ایران شکل می‌گیرد، بلافاصله رئیس یکی از مهم‌ترین مراکز علمی در جمهوری اسلامی ترور شده تا جو رسانه‌ای موجود را عوض و دست برتر را برای اسرائیل نماید. امری که واضح و مسلم است این حقیقت می‌باشد که این ترور به‌هیچ‌عنوان یک تله تنش نیست. تله تنشی که رئیس‌جمهور در سخنرانی خویش به آن اشاره کردند.
امید است که پیامدهای این اعتراف رژیم صهیونیستی را به‌خوبی به ذهن بسپاریم و با شناخت عمیق رژیم صهیونیستی از میزان کینه و بغض دشمنان به جمهوری اسلامی آگاه باشیم و بدانیم برای ایران آمریکا و اسرائیل و با فرانسه و آلمان و انگلستان تفاوتی نمی‌کند. چون تمامی این‌ها در زمین‌بازی یهودیان کار می‌کنند.

 

[1] yun.ir/bbql5f

[2] yun.ir/o2qkp

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید