تحقیر رژیم صهیونیستی با دست برتر حزب‌الله

تحقیر رژیم صهیونیستی با دست برتر حزب‌الله
لبنان

شکست‌ها و تحقیرهای پیاپی رژیم صهیونیستی توسط دلاوران حزب‌الله لبنان، وارد فاز جدیدی شده است که حکایت از برتری محسوس جبهه‌ی مقاومت حتی از منظر ابزار جنگی و اطلاعاتی دارد و پایه‌های رژیم نامشروع اسرائیل، سست‌تر و ضعیف‌تر از هر زمان دیگری شده است.
اخیراً رژیم صهیونیستی برای تمرین و ایجاد آمادگی بیشتر به منظور شکست حزب‌الله لبنان، اقدام به برگزاری یک رزمایش بزرگ کرد و اسم آن را گذاشت گلوله‌ی کُشنده! این رزمایش که از چهارم آبان سال جاری آغاز شد و پنج روز هم طول کشید، جنگ در چند جبهه به ویژه در جبهه‌ی شمالی -نزدیک مرز با لبنان و سوریه- شبیه‌سازی شد.
یکی از اهداف مهم اسرائیل، مقابله با هر نوع پهپاد با اندازه‌های مختلف وممانعت از نفوذ آنها به سرزمین‌های اشغالی بود اما در روز دوم این رزمایش و در اوج آماده‌باش و مراقبت صهیونیست‌ها، یک پهپاد شناسایی از سوی حزب‌الله لبنان توانست از آسمان منطقه‌ی «الجلیل» وارد فلسطین اشغالی شود و پس از انجام عملیات شناسایی و فیلمبرداری، به آشیانه‌ی خود در لبنان برگردد، بدون اینکه رادارهای ارتش اسرائیل، بتوانند آن را شناسایی کنند!
فیلم مربوط به تحقیر صهیونیست‌ها توسط پهپاد حزب‌الله که از شبکه‌ی «المنار» و در قسمت پایانی برنامه‌ی «اسرار التحریر الثانی» به نمایش درآمد[1] نشان می‌دهد که دست برتر جبهه‌ی مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی، یک حقیقت واضح و یک واقعیت غیرقابل انکار است و رژیم جعلی اسرائیل، امروز ضعیف‌تر و بدحال‌تر از همیشه است و فقط به زور دوپینگِ حمایت‌های غربی-عربی سرپا باقی مانده است. اینکه اسرائیل در اوج آمادگی و در هنگام رزمایش و آماده‌باش ارتش خود، چنین شکست و تحقیر بزرگی را متحمل شود، حاکی از غیرواقعی بودن ادعاهای این رژیم درباره‌ی توانایی‌های نظامی و دفاعی است که البته نمونه‌ی آن قبلا نیز در ماجرای گنبد آهنین دیده شد!
در چنین شرایطی، مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا باید از این فرصت تاریخی، نهایت استفاده را انجام دهند و تکلیف این غده‌ی سرطانی و این کانون فتنه را یکسره نمایند تا بیش از این شاهد جنایت‌ها و ظلم‌های این دولت اشغالگر و درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای منطقه نباشیم.

پی‌نوشت:
[1] فیلم/ پرواز پهپاد حزب‌الله بر الجلیل در روز رزمایش صهیونیست‌ها

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید