افراد بهانه هستند، هدف زیر سوال بردن نهادهای امنیتی و قضایی است

افراد بهانه هستند، هدف زیر سوال بردن نهادهای امنیتی و قضایی است
رسانه

زمانی که از طرف محاکم قضایی کشور برای مجرمی، حکمی صادر می‌شود، اولین گروه‌های رسانه‌ای که به حمایت از مجرم دست به‌کار می‌شوند، بی‌بی‌سی، اینترنشال، VOA می‌باشند.  لذا برای مردم ایران، عادی شده است به محض صدور حکم قانونی برای یک مجرم، انواع جریان‌ها و سیل هشتگ‌ها را در دفاع از آن جنایتکار، شاهد باشند! این رویه را ما در ماجرای افرادی مانند روح‌الله زم و همچنین نوید افکاری نظاره‌گر بوده‌ایم. درچند روز گذشته نیز شاهد جریان‌سازی رسانه‌های معاند و حامی تروریست از شخصی به نام "بهنام محجوبی" هستیم. بهنام محجوبی، درویش گنابادی که در جریان حوادث گلستان هفتم بازداشت شد، برای تکمیل درمان از اوین به بیمارستان روانپزشکی رازی منتقل شده است. رسانه‌های فارسی زبان خارجی با استناد به توییت‌های همسرش "صالحه حسینی"، اقدام به  راه‌اندازی کمپین حمایتی و جریان‌سازی از این زندانی و سیاه‌نمایی از اوضاع نامناسب زندانیان در ایران و رعایت نشدن حقوق اقلیت‌ها کردند.
البته طبیعی است که رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی با وارونه نمایش دادن ماجرا از جلاد، فردی مظلوم به‌نمایش درآورند، اما این ما هستیم که با دانستن سابقه‌ی اینگونه رسانه‌ها، چه مقدار به خبرهای آنها اعتنا و توجه کنیم. چون در جریان خانم "نرگس محمدی" نیز شاهد اینگونه جوسازی‌ها از طرف این رسانه‌ها بوده‌ایم مانند شکنجه و اعتصاب غذا و... این درحالی بود که وقتی خانم نرگس محمدی از زندان با عفو و رأفت اسلامی، آزاد شدند، شاهد چاقی و چند برابر شدن وزن ایشان‌ بوده‌ایم! لذا نکته‌ی قابل توجه در مورد این رسانه‌ها و اخباری که از آنها منتشر می‌گردد، سواد رسانه‌ای و توجه به سابقه‌ی این رسانه‌ها در انتشار اخبار متفاوت و کذب است.
در نتیجه باید بدانیم که هدف، انتشار اخبار افرادی مانند زم، افکاری، محمدی یا بهنام محجوبی نیست، چون این افراد تنها ابزاری برای اینگونه رسانه‌ها، برای پیشبرد اهداف خود می‌باشند و هدف این رسانه‌ها از انتشار و رسانه‌ای کردن اخبار ضد و نقیض، تنها زیر سوال بردن و فشار بر ارگانها و نهادهای امنیتی و قضایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید