دریوزگی سیاسی ضدانقلاب در ماجرای دختر آبادانی

دریوزگی سیاسی ضدانقلاب در ماجرای دختر آبادانی
زن

فقط تخریب کن و کاری به دلیل و منطق نداشته باش! این جمله را باید شرح حال جماعت قابل ترحم و درمانده‌ای دانست که برای هجمه به جمهوری اسلامی و خوش‌رقصی در مقابل اربابان خود، نیازی به اقدام در چارچوب عقلانیت و صداقت، احساس نمی‌کنند و به هر قیمت و با هر ابزاری، فقط در فکر سیاه‌نمایی و فضاسازی فکر هستند.
چند روز پیش، ویدیویی از درگیری یک زن جوان با صورت آغشته به خون با تعدادی زن و یک نگهبان مرد در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به شهر آبادان بود. از همان دقایق ابتدایی انتشار ویدیو، شاهد حجم عظیمی از مطالب، توئیت‌ها و هشتگ‌هایی با تحلیل‌های مغرضانه و جهت‌دار بودیم که سعی می‌کردند این اتفاق را زنانه‌سازی کنند و به القای بحث مظلومیت یک زن و ربط آن به اسلام و جمهوری اسلامی بپردازند و آن را به ابزاری برای تحریک و تشویش افکار عمومی تبدیل نمایند! این در حالی است که نه تنها هیچ سند و مدرکی برای ادعاهای گوناگون خود، ندارند بلکه دلایل و شواهد موجود، حاکی از اختلافات شخصی و اقدامات خودسرانه در این راستا است.
اصل ماجرا این است که دختری جوان -که اکنون به دختر آبادانی، شهرت یافته است- برای تسویه حساب شخصی، به منزلی در منطقه‌ی خانه‌های شرکت نفت، مراجعه می‌کند و با ساکنان منزل، درگیر می‌شود. در نهایت، این دعوا و درگیری به بیرون از منزل کشیده می‌شود و فرصت برای تهیه‌ی فیلم از این حادثه‏، به وجود می‌آید که سبب انتشار سریع و بیان تحلیل‌های گوناگون می‌شود تا جایی که به موضوع روز جماعتِ ضدانقلاب و رسانه‌های بیگانه نیز تبدیل می‌گردد! نیروی انتظامی آبادان هم با دستگیری همه‌ی افراد حاضر در صحنه‌ی درگیری، تحقیقات خود را برای بررسی ادعای طرفین، آغاز کرده است.[1]
با این حال، رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب حاضر در فضای مجازی، سعی می‌کند تا از این حادثه، بهره‌برداری سیاسی کند و به القای دروغ‌های مورد نظر خود بپردازد. حالت ترحم‌برانگیز این جماعت، به قدری رقت‌انگیز و تأسف‌آور است که سعی کردند مرد نگهبان حاضر در فیلم را با قاتل جرج فلوید آمریکایی مقایسه کنند تا بلکه بتوانند قدری از رسوایی عالم‌گیر اربابان آمریکایی خود، بکاهند! این در حالی است که جرج فلوید به جرم استفاده از یک اسکناس تقلبی، توسط یک پلیس آمریکایی، به‌طرز وحشیانه‌ای خفه شد و در نهایت، هیچ برخوردی هم با او انجام نگرفت، اما این نگهبان مجموعه -و نه پلیس رسمی کشور- دستگیر شده و در انتظار مجازات، به‌ دلیلِ رفتار زننده‌ی خود است!
دریوزگی سیاسی و تهیدستی استدلالیِ ضدانقلاب در ماجرای دختر آبادانی، موضوع جدیدی نیست و این رویه و روش، مسبوق به سابقه‌ای طولانی است که ضدانقلاب خارج‌نشین فقط به این استراتژی می‌اندیشد که فقط باید تخریب کرد و کاری به دلیل و منطق نداشت! با این وجود، حتما لازم است که مردم شریف ایران، با شناخت درست از این جماعت و برخورد منطقی با اخبار و تحلیل‌های آنان، زمینه‌ی سوءاستفاده و موج‌سواری را از آنان سلب نمایند.

پی‌نوشت:
[1] همه‌ی ماجرای دختر آبادانی

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید