واکنش امام جمعه نجف‌آباد به کشف حجاب خانم دوچرخه‌سوار در شهر

واکنش امام جمعه نجف‌آباد به کشف حجاب خانم دوچرخه‌سوار در شهر
امام جمعه

طبق اخبار و مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی گسترده شهر نجف آباد و دفتر امام جمعه نجف آباد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، امام جمعه شهر نجف آباد در نماز جماعت مغرب و عشا دوشنبه شب درخصوص فیلم پخش شده مبنی بر کشف حجاب  خانم دوچرخه سوار در مرکز شهر با ابراز تاسف شدید، اظهار کرد: این فیلم در رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی پخش شده و شهر شهیدپرور نجف آباد انگشت نما شده است.

وی با تاکید بر این نکته که وجهه شهر شهیدپرور نجف آباد زیر سؤال رفته است، افزود: بحمدالله فرد خاطی دستگیر شده و قطعا باید جوابگوی افکار عمومی باشد.

حجت الاسلام حسناتی تصریح کرد: این حرکت قطعا تفکر فردی نبوده و پشت این عمل ناهنجار یک باند بهایی یا ضدانقلاب و منافق یا هر چیز دیگر بوده است.

امام جمعه شهر نجف آباد با بیان این مطلب که دقیقا وقت اذان ظهر و هنگام اقامه نماز از دوچرخه سوار و سوژه مورد نظر فیلم گرفته شد و به فاصله چند ساعت، با انتشار سریع در شبکه های مجازی فراگیر شد.

وی اذعان کرد : این عمل هدفمند و برنامه ریزی شده بود که مردم غیور و شهیدپرور نجف آباد زیر سؤال بروند و این فکر در اذهان خطور کند که مردم دیگر خواهان حجاب نیستند و قبح بی حجابی شکسته شود و این منکر در جامعه رواج پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی افزود: با صبغه مذهبی شهر نجف آباد می توان به این مهم دست یافت که هیچ کدام از مردم شهیدپرور این شهر، از این حرکت شنیع و غیراسلامی راضی نیستند و با انجام راهپیمایی، این حرکت را محکوم کرده و اعتراض خود را اعلام خواهند کرد.

گفتنی است، بعد از نماز ظهر و عصر امروز سه شنبه ۲۹ مهر مردم در اعتراض به این حرکت تجمع و راهپیمایی کردند.

 منبع:https://w57.ir/Jy5
 
 
 

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید