دفاع چشم‌بسته از جلاد!

دفاع چشم‌بسته از جلاد!
جلاد

برای مردم ایران، عادی شده است که به محض صدور حکم قانونی برای یک مجرم، انواع جریان‌ها و سیل هشتگ‌ها را در دفاع از آن جنایتکار، شاهد باشند! این روند غیرمنطقی که باید آن را «دفاع چشم‌بسته از جلاد» نامگذاری کرد، اکنون به ایستگاه فتنه‌گر و مجرم معروفی به نام «روح‌الله زم» رسیده است که در پوشش یک کانال به‌اصطلاح خبری، به اعمال مجرمانه‌ای مثل تحریک علنی افکار عمومی برای اقدام علیه امنیت ملی و نیز آموزش ساخت سلاح و سازماندهی آشوبگران مشغول بود.
اوج وقاحت، جذابیت اجرت مزدوری و -بعضی اوقات- ناآگاهی و جهالت، سبب می‌شود تا جماعتی معلوم‌الحال، بدون توجه به واقعیت‌های موجود و صرفاً براساس مأموریت‌های محوله، به تشویش افکار عمومی و عوض‌کردن جای جلاد و شهید بپردازند. در حالی که بسیاری از موارد اتهامی، حتی از سوی شخص زم هم رد نشده است اما اعضای لشکرهای سایبری ضد ایرانی، اصرار دارند تا این موارد را نادیده بگیرند و فقط بر طبل مخالفت بکوبند!
«توانا محمدی» مدیر فنی آمدنیوز اعتراف کرد که  به دستور زم، قرار بود در ازای هدف‌قراردادن یک پایگاه سپاه با موشک، مبلغ ۵۰۰ هزار دلار از شخص زم و برای بقیه‌ی مکان‌ها ۲ میلیون دلار دریافت کند. این اعتراف که با تصدیق زم نیر همراه شده است و در پیامک‌های رد و بدل شده میان این دو نیز، به صراحت بیان شده است، نشان می‌دهد که چه برنامه‌های خطرناکی در دستور کار او وجود داشت که اگر هنرنمایی اطلاعات سپاه در دستگیری هوشمندانه‌ی او اتفاق نمی‌افتاد، معلوم نبود باید شاهد چه جنایت‌ها و خسارت‌هایی می‌بودیم.
روح‌الله زم به اعتراف خودش، با اداره‌ی امنیت ملی آمریکا و فرانسه ارتباط داشت و از طرف عربستان و امارات، پیشنهاد همکاری و حقوق ماهیانه‌ی ۲۰ هزار یورویی به علاوه‌ی همه‌ی سخت افزارها و همه‌ی امکانات لازم را داشت!
کسانی که ادعا می‌کنند روح الله زم یک خبرنگار بود و فعالیت‌هایش صرفاً مدنی بوده است خوب است توضیح دهند که یک خبرنگار چه ارتباطی با برنامه‌های نظامی و اطلاعاتی و رابطه با افسر آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) دارد و اساساً رسالت خبرنگاری چه ربطی به این دارد که با افسرهای جاسوسی به تبادل اطلاعات و پول بپردازد که -به تصریح زم-  دو مورد آن در بارسلونای اسپانیا و آمستردام هلند اتفاق افتاده است!
روح‌الله زم در کانال به‌اصطلاح خبری خود، به آشوب‌گران آموزش می‌داد که می‌توان موتورسواران را از روی موتور سرنگون کرد، خودروی نیروی انتظامی را چگونه می‌توان به آتش کشید و اینکه کوکتل مولوتف و اسپری فلفل را چگونه می‌توان ساخت!
روح‌الله زم با یک ایرانی‌تبار که در کنگره‌ی آمریکا منشی یک سناتور و نامش «ساغر کسرایی» است، در ارتباط بود و از او پول می‌گرفت؛ این در حالی است که این کارمند کنگره‌ی آمریکا به زم گفته بود فعالیت او در مسیر براندازی نظام است و زم با این مسأله مشکلی نداشته است!
یکی از فعالیت‌های روح‌الله زم این بود که زمان ورود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عراق را به افراد موردنظر گزارش می‌کرد و اطلاعات افرادی که تحریم‌های ایران را دور می‌زدند، منتشر می‌کرد[1] که حکایت از اوج عناد و دشمنی او با ایران بوده است که هیچ تناسبی با اقدامات یک خبرنگار ندارد.
این روزها دشمنان تابلودار نظام جمهوری اسلامی و مردم انقلابی کشور به دفاع تمام‌قد از روح‌الله زم برخاسته‌اند که حکایت از اقدام درست دستگاه اطلاعاتی و قضایی کشور دارد. دفاع چشم‌بسته از جلادانی مثل زم که پوشش خبرنگاری را برای فریب افکار عمومی انتخاب کرده‌اند، یک رویه‌ی رایج در این روزها است که از سوی ضدانقلاب انجام می‌شود و هدف آن نیز لطمه به اقتدار دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور است. به همین دلیل و ضمن ایستادگی قاطع برای اجرای حکم قانونی چنین افرادی، باید دائما افکار عمومی ایران و بلکه جهان را نسبت به چرایی صدور احکام برای افرادی مثل زم، روشن و آگاه نمود تا علاوه بر اقتدار امنیتی و قضایی، در حوزه‌ی جنگ نرم رسانه‌ای و اطلاعاتی نیز دست برتر را داشته باشیم.

پی‌نوشت:
[1] دادگاه زم

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید