حمله به حجاب؛ هدف نهایی تحریف و جنجال اخیر

حمله به حجاب؛ هدف نهایی تحریف و جنجال اخیر
امام جمعه اصفهان

تحریف یک خبر در برخی رسانه‌ها -مخصوصا رسانه‌های ضدانقلاب- منجر به ایجاد یک جنجال توخالی شد! چند روز پیش بود که امام جمعه‌ی اصفهان در دیدار با مسئولانی از نیروهای مسلح و نیروی انتظامی با اشاره به برخی «کشف حجاب‌ها» در خیابان‌ها و پارک‌ها اعلام کرد: «باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به راحتی در خیابان‌ها و پارک‌ها هنجارشکنی کنند.» کاملاً واضح است که اولاً منظور افرادی هستند که با کشف حجاب، به دهن‌کجی و هنجارشکنی در جامعه اقدام می‌کنند و این قانون صریح را زیر پا می‌گذارند. ثانیاً خطاب به همه‌ی مردم نبود بلکه به مسئولانی بود که از منظر قانونی، وظیفه و حق برخورد قانونی را برعهده دارند. ثالثاً صحبت فقط درباره‌ی عده‌ی کمی است که کشف حجاب می‌کنند و حتی شامل بدحجابان نمی‌شود. رابعاً معنای ناامن کردن این است که قانون درباره‌ی این افراد -مثل همه‌ی قانون‌شکنان- اجرا شود و اجازه‌ی بی‌قانونی داده نشود.
این مطلب واضح و روشن را عده‌ای عمداً و عده‌ای نیز از روی جهل، نفهمیدند و به موج‌سواری و فضاسازی در فضاهای رسانه‌ای پرداختند تا با هوچی‌گری و بی‌انصافی به القای برداشت غلط خود بپردازند و زمینه را برای هجمه به اسلام، انقلاب و حکم الهی حجاب، فراهم کنند. جالب این جا است که این برداشت‌های غیرواقعی و افراطی از سوی کسانی انجام می‌شود که اغلب خود را طرفدار قانون و اجرای آن جا می‌زنند و همیشه از اجرانشدن قانون درباره‌ی مجرمان شکایت دارند ولی وقتی کار به قانون مربوط به پوشش افراد در محیط‌های عمومی می‌رسد، همه چیز را فراموش می‌کنند!
از سوی دیگر، نگاه دیکته‌شده از سوی  اربابان غربی که حاکم فکری بر این جماعت هستند و در برخی موارد، مزد و مواجب خود را نیز از آنان دریافت می‌کنند هم در بروز چنین واکنش‌ها و تحریف‌های مغرضانه‌ای نقش دارد. هدف این جماعت این است که با این هوچی‌گری‌ها و واردکردن اتهام خشونت به طرفداران حجاب، به مظلوم‌نمایی برای افراد بی‌ بند و بار و لاابالی دست بزنند و تحت تأثیر فشار رسانه‌ای، یک حاشیه‌ی امنی برای این دسته از افراد فاسد به وجود بیاورند تا در ادامه و با تضعیف حجاب و حیا در جامعه، زمینه‌ی سلب رواج فساد و سلب ارزش‌های اخلاقی و دینی را در میان آحاد جامعه به وجود آورند تا در نهایت، روحیه‌ی ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و مستکبران را از این ملت، سلب کنند. هنوز فراموش نشده که یکی از فعال‌ترین افراد در زمینه‌ی پخش برنامه‌های مبتذل ماهواره‌ای به زبان فارسی، به صراحت از نقشه و طرح خود برای به انحراف کشاندن جامعه‌ی ایران از راه فاسدکردن زنان ایرانی پرده برداشت و گفت: کاری می‌کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن‌های خود را برای نمایش‌دادن از خانه بیرون بفرستند! و نخست وزیر جنایتکار و فاسد اسرائیل که در جمع اعضای یک نهاد دولتی در آمریکا سخن می‌گفت خیلی واضح و صریح از آنان خواست تا با پخش برنامه‌ها وسریال‌های فاسد و سکسی به تخریب عفت و حیا در میان جوانان ایرانی بپردازند تا از این طریق، جوانان ایرانی را علیه حکومت بشورانند!
به هر صورت، آن چه در ماجرای تحریف سخنان امام جمعه‌ی اصفهان بسیار واضح است -و پیش‌تر برای امام جمعه‌ی بجنورد نیز به وقوع پیوست- این است که جریان زخم خورده از حجاب و حیای بانوان باشرافت ایرانی با عملیات روانی و رسانه‌ای وسیع و پرحجم، قصد دارد تا با دروغ و فریب، به حامیان حجاب در کشور حمله و آنان را با برچسب‌هایی مثل خشونت و افراط مواجه کنند تا در نهایت بتوانند به ایجاد فضای امنی برای دهن‌کجی به حکم الهی حجاب و دست‌یابی به اهداف پشت‌پرده بپردازند.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید