یاشاسین ایران؛ پاسخ قاطع به تجزیه‌طلبان

یاشاسین ایران؛ پاسخ قاطع به تجزیه‌طلبان
ترک

وحدت و اتحاد مردم ایران یکی از عوامل اصلی پیروزی‌ها در طول تاریخ این مرز و بوم بوده است و دشمنان آن نیز کاملا نسبت به آن آگاه هستند و برای از بین بردن آن، دائماً به دسیسه و توطئه مشغول‌اند.
در این میان، نقش جدایی‌طلبان به عنوان سربازان دشمن در خاک کشور، قابل توجه است. تجزیه‌طلبان حقیر و شکست‌خورده‌ای که سال‌های طولانی برای شکستن اتحاد و تضعیف کشور بزرگ ایران، دست در دست بیگانگان داده‌اند، باز هم اقدامات مذبوحانه‌ی خود را از سر گرفته‌اند تا بلکه به شکست‌های مکرر خود پایان دهند. این روزها و به دنبال سربازکردن یک زخم قدیمی در منطقه‌ی قره‌باغ و تشدید تنش میان دولت‌های آذربایجان و ارمنستان، بستری برای جدایی‌طلبان به وجود آمده تا با بهره‌برداری از فضای موجود، به حضور میدانی و مجازیِ خائنانه و حقارت‌آمیزی دست بزنند و با شعارهای تفرقه‌افکن و ضدایرانی، اغراض شیطانی خود را برملا کنند. این عده مثل همیشه، تصور و محاسبه‌ی غلطی داشتند و خیال می‌کردند می‌توانند مردم شریف ایران را با خود همراه کنند که مانند گذشته، ناکام و به بن‌بست انزوا کشیده شدند.
آذری‌زبان‌های قهرمان در مناطق مختلف ایران، در طول سال‌های طولانی ثابت کرده‌اند که نه تنها هیچ‌گاه تحت تأثیر این القائات شیطانی قرار نمی‌گیرند بلکه همواره با بالاترین سطح آمادگی و وفاداری در خدمت عزت ایران اسلامی بوده‌ و هستند و تقدیم صدها شهید و وجود هزاران مجاهد انقلابی، از نشانه‌های تأیید این ادعا است. یاد شهیدان والامقامی مثل مهدی باکری، گرامی باد که چه در کسوت شهردار و چه در جایگاه فرمانده‌ی نظامی، با تمام وجود به خدمت به ایران اسلامی و مبارزه علیه دشمنان آن مشغول بودند. 
در همین اتفاقات اخیر نیز شاهد ابراز وفاداری گسترده این مردم شریف نسبت به تمامیت ارضی ایران عزیز هستیم که در فضای مجازی و حقیقی قابل مشاهده است که سبب شده تا عبارت زیبای «یاشاسین ایران» در فضای گسترده و وسیعی منتشر گردد.
این یک حقیقت غیرقابل خدشه است که ایران اسلامی بدون قومیت‌های متنوع و مختلفی که در آن سکونت دارند، بی معنا است و اساساً زیبایی و اقتدار این کشور پهناور، به همین گوناگونی و تنوع است. درگیری اخیر بین آذربایجان و ارمنستان اگر چه از نظر تنش و خسارت وارده به امنیت منطقه، امری مذموم است ولی این مزیت را به همگان نشان داد که مردم آذری‌زبان ایران، با تمام وجود، علاقمند به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران عزیز و بزرگ هستند و برای دفاع از وجب به وجب از خاک پاک ایران، خود را مسئول و متعهد می‌دانند.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید