گام به گام با سازش و سوزش!

گام به گام با سازش و سوزش!
توافق سازش

 مراسم با حضور تعدادی از سفرای کشورهای عربی در این خیانت برگزار می‌شود.
نتانیاهو در واشنگتن: ما در برابر لحظه تاریخی بزرگی قرار گرفته‌ایم
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به محض رسیدن به پایتخت آمریکا، با توصیف این مراسم به «لحظه تاریخی بزرگ» اعلام کرد که توافق با امارات «توافق صلح» و با بحرین «اعلام صلح» خواهد بود.
محمد بن زاید.. غیبت مشکوک
ابوظبی رسما اعلام کرد که «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه این کشور در این مراسم حضور خواهد داشت و این یعنی غیبت «محمد بن زاید» ولی عهد ابوظبی؛‌ مسئله‌ای که سؤال‌های بسیاری را در این خصوص ایجاد کرده است.
برخی تحلیلگران  و مقامات سابق علت عدم حضور محمد بن زاید را به ترس از او از دادگستری آمریکا مرتبط داسته‌اند چرا که او در چند پرونده شکنجه دست داشته است.
بندهای محرمانه توافق 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرده بود که توافق عادی سازی روابط با امارات اجرایی نخواهد شد مگر پس ارائه این توافق به هیأت کابینه و به تمام هیأت‌های کِنست به منظور تصویب و تأیید بندهای وارد شده در آن.
مخفی نگه‌داشتن برخی بندهای محرمانه توافق باعث نگرانی اپوزیسیون و ائتلاف حاکم در فلسطین اشغالی شده است. 
آغاز عادی‌سازی مالی از دُبی
"ان.‌بی‌.دی" شرکت خدمات مالی و بانکداری امارات اعلام کرد که تفاهم‌نامه‌ای با بانک صهیونیستی "پوعلیم" در قالب اولین توافق بین بانک‌های دو طرف امضا کرده است.
در اینجا بایستی اشاره کرد که امارات ان.بی.دی بزرگ‌ترین بانک در امارت دبی به شمار می‌رود.
گفت‌‌وگوی تلفنی وزرای بحرین و رژیم صهیونیستی
خبرگزاری رسمی بحرین در ارتباط با این تماس تلفنی نوشت: در این تماس، اهمیت توافق ابراهیم (توافق صلح) با کشور اسرائیل برای ثبات در خاورمیانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دو طرف درباره پیش‌بینی‌های مشترک‌شان در خصوص برقراری شراکتی استوار میان وزارت‌خانه‌های دفاع گفت‌و‌گو کردند.
 

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید