یک تیر و دو نشان؛ حمله به روحانیت و تقبیح فرزندآوری!

یک تیر و دو نشان؛ حمله به روحانیت و تقبیح فرزندآوری!
جمعیت

یک عده انگار قسم خورده‌اند از فکر خود استفاده نکنند! البته بعضی از این‌ها مزدور هستند و نانشان در همین بی‌فکری و بیان سخنان جاهلانه و بی‌پایه است؛ که کاری با آنان نداریم؛ یعنی نمی‌توانیم کاری داشته باشیم چون دردشان درد پول است و به چیز دیگری اهمیت نمی‌دهند. اما آن عده‌ای که عاملی به نام جهالت و غفلت باعث بروز برخی رفتارها و سخنان سخیف از سوی آنها می‌شود باید توجه داشته باشند که چنین حرفها و حرکاتی، فقط و فقط منجر به بی‌آبرویی و بی‌اعتباری خودشان می‌شود و بس!
برای تخریب و کوبیدن روحانیت شیعه، یک طلبه‌ی موفق را سوژه کرده‌اند که چرا تو این همه فرزند داری و به موضوع مهم فرزندآوری برای تقویت آینده‌ی کشور اهتمام داری؟ اصل کلام و اعتراض همین است ولی در قالبی شیک و امروزی عرضه شده تا بیشتر بتواند جاهلانی مثل خودشان را فریب دهد؛ مثلا می‌گویند باید از مغز برای زاییدن استفاده کرد و نه شکم؛ چون باعث می‌شود دنیا زیباتر شود و دردی هم تحمل نشود!
دقت در چنین شبهه‌ای نشان می‌دهد که به دنبال یک تیر و دو نشان هستند؛ یعنی هم روحانیت را و هم موضوع مهم و استراتژیک افزایش جمعیت را هدف حملات تخریبی قرار می‌دهد.
اما چرا این شبهه، مضحک و مسخره است و پشتوانه‌ی عقلی و علمی ندارد؟
اولا اگر بنا بود موضوع تولد فرزند با چنین استدلالی تعطیل شود، گویندگان چنین شبهاتی اصلا به وجود نمی‌آمدند تا فرصتی برای بیان چنین اظهارنظرهایی داشته باشند و اصلا مغزی پدید نمی‌آمد که بتواند فکر کند و زایش داشته باشد.
ثانیا اگر معیار انجام یا ترک یک عمل، فقط سختی و راحتی باشد، هرگز نباید در دنیا شاهد انجام کارهای مهم باشیم که موجب پیشرفت جامعه‌ی بشری می‌شود؛ چون هر اندازه که اهمیت یک دستاوردی بالاتر باشد، راه تحقق و دستیابی به آن، دشوارتر و سخت‌تر خواهد بود و این واقعیت را می‌توان در شرح حال مخترعان و مبتکران عرصه‌های گوناگون علمی پیدا کرد. گویندگان چنین شبهات سبک و سخیف، در واقع، باطن راحت‌طلب و تنبل خود را برملا می‌کنند که اهل هیچ سعی و کوششی برای دستیابی به اهداف مهم نیستند!
ثالثا این جماعت با خط‌گرفتن از اربابان غربی خود، درصدد القای قبح فرزندآوری در ایران هستند تا با کاهش رشد جمعیت، کشور را در بن‌بست خطرناک جمعیتی قرار دهند و آن را زمین‌گیر کنند. شاهد مهم بر این ادعا این است که این بلندگوهای رسانه‌ای، هیچ‌وقت از رشد بالای فرزندآوری در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی و سیاست‌های تشویقی در این زمینه، حرفی نمی‌زنند و به آن اعتراضی نمی‌کنند. یا مثلا  دعوت رسمی از مردم در اروپا برای داشتن فرزند بیشتر و امتیازات و مشوق‌هایی که برای والدین و نوزادان در نظر گرفته شده است، هیچ‌گاه سبب نگرانی این جماعت نمی‌شود و با آن مشکلی ندارند!
همانگونه که بیان شد، قالب گویندگان شبهاتی از این دست، متأسفانه فکر خود را تعطیل کرده و قلم خود را در خدمت منافع دشمنان به کار گرفته‌اند و از رهگذر چنین کارهایی به دنبال نام و نان هستند. البته هستند گروهی که با تقلید کورکورانه و جاهلانه درصدد ترویج این شبهات برمی‌آیند که امید است با تعقل و تفکری که می‌کنند، به اصلاح خود و افکار خود موفق شوند و آب در آسیاب دشمنان قسم‌خورده‌ی این مرز و بوم نریزند.

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید