ترویج همجنس‌بازی در عراق، در راستای طرح آمریکایی آیلپ

ترویج همجنس‌بازی در عراق، در راستای طرح آمریکایی آیلپ
تهاجم فرهنگی

از قرن‌ها پیش که استکبار کنونی در لباس استعمار جلوه کرده بود و برای چپاول مادی و معنوی ملت‌های مسلمان تلاش می‌کرد، همواره  با مانع مستحکمی به نام تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله) مواجه بود؛ از این رو، دائماً به نقشه‌کشیدن برای شکستن یا -دست‌کم- تضعیف این مانع استوار مشغول بود.
پر واضح است که تا ارزش‌های دینی در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در میان افراد یک جامعه حاکم باشد، هرگز نمی‌توان آنان را به تن‌دادن و پذیرشِ وابستگی و ظلم مجبور کرد. امروزه حتی در جوامع غربی که خبری از اسلام و احکام اسلامی نیست نیز شاهد رواج فساد و ولنگاری با حمایت دولت‌ها هستیم که هدف آنها سرگرم کردن مردم به امور پست مادی و غافل‌کردن از سیاست‌های ظالمانه‌ی حکومت‌ها است.
این هدف‌گذاری خطرناک و شیطانی، این روزها در کشور مسلمان عراق با ترفندها و روش‌های مختلف و متنوعی در حال پیگیری است که توجه به ابعاد و اهداف آنها حکایت از یک برنامه‌ریزی همه‌جانبه و فراگیر دارد که سعی می‌کند با محو یا کمرنگ کردن ارزش‌های دینی و تغییر ذائقه‌ی مردم و خصوصا جوانان عراقی، به ایجاد بستری مناسب برای هجوم فرهنگ غربی و ایجاد انحطاط اخلاقی اقدام کند.
از جمله‌ی این اقدامات کثیف و هدفمند، ترویج همجنس‌گرایی در جامعه‌ی عراق است! همین چند ماه قبل بود که سفارت کانادا و سفارت انگلیس در بغداد -در اقدامی از قبل طراحی شده- اقدام به بالابردن پرچم همجنس‌بازان کردند و نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق نیز در حساب رسمی خود در توییتر نوشت "هماهنگ با سفارت کانادا وانگلیس در بغداد و دفاتر نمایندگی اتحادیه در سایر کشورهای جهان، نمایندگی این اتحادیه در بغداد پرچم همجنس‌گرایان را بالا می‌برد تا نگاه‌ها را به سمت حقوق آنان معطوف کند"! این اقدام خباثت‌آلود که با علم به جایگاه مذهبی عراق و اعتقادات مردم این کشور انجام شد، در جهت قبح‌زدایی و ترویج این پدیده‌ی شوم و غیراخلاقی صورت گرفت تا جرقه‌ای برای به آتش کشیدن اخلاق عمومی در این سرزمین باشد.
در همین راستا شاهد معرفی یک چهره‌ی عراقی‌الاصل به عنوان سرکرده‌ی و لیدر جریان همجنس‌گرایی در این کشور هستیم که متولد سلیمانیه عراق است ولی سال‌ها است که در سوئد به سر می‌برد. این شخص با نام «امیر عاشور» به تأسیس سازمان همجنس‌بازان عراق یا ایراکوئیر اقدام کرده و مدیریت آن را نیز برعهده گرفته است. به گفته‌ی عاشور، این اولین شبکه‌ همجنس‌بازی در عراق است که تقریباً به صورت زیرزمینی و مخفی و بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند.
اگر چه مانند همه‌ی تشکل‌ها و گروهک‌های وابسته و مزدور، این شخص و سازمان مربوطش هم ادعای استقلال و عدم وابستگی دارند، اما حقیقت این است که اقداماتش با نظارت راهبردیِ آمریکایی‌ها و در چارچوب طرحی آمریکایی به نام «IYLEP» انجام می شود. «آیلپ» مخفف عبارت Iraqi Young Leaders Exchange Program است که با هدف تربیت جوانان عراقی به شیوه‌ی آمریکایی و تغییر رهبران آینده‌ی عراق فعالیت می‌کند. بنابر آن چه در پایگاه رسمی سفارت آمریکا در بغداد آمده است، این طرح در مرحله‌ی اول، شامل نوجوانان عراقی دارای استعدادهای خاص در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی و جوانان سطوح دانشگاهی را دربر می‌گیرد و نخستین بار در سال 2007 میلادی از آن رونمایی و فعالیت آن آغاز شده است.
شرکت در این طرح، با ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه معرفی شده توسط وزارت خارجه‌ی آمریکا آغاز و نوجوانان و جوانان دارای استعداد عراقی را شامل می‌شود و همه‌ی هزینه‌های آن را نیز دولت آمریکا پرداخت می ‌کند! پس از ثبت نام، یک گروه کارشناسی از سفارت آمریکا، افراد مورد نظر را از میان داوطلبان و بعد از ملاقات حضوری، انتخاب می‌کنند و آنان را در اردوهای یک ماهه مورد شناسایی و گزینش قرار می‌دهند که در هر دوره نهایتاً ۵۲ جوان و نوجوان عراقی انتخاب می‌ شوند و پس از انتقال به آمریکا، دور از خانواده و حتی نظارت و مراقبت دولت بغداد، تحت آموزش‌های ویژه قرار می‌دهند!
حالا ترویج همجنس‌بازی در عراق -آن‌طور که سرکرده‌ی این جریان می‌گوید- نیز با دریافت کمک‌های مستقیم از سازمان ملل و آمریکا در حال فعالیت است تا ترکیب رهبران و مردمان آینده در جامعه‌ی عراق را دستخوش استحاله‌ی مطلوب کاخ سفید نماید تا برای اجرای نقشه‌های شیطان بزرگ -از جمله چپاول نفت و گاز سرشار عراق- هیچ مشکلی وجود نداشته باشد!
آن چه که پیدا و روشن است این که آمریکایی‌ها با وجود حمله و اشغال عراق، به خاطر اعتقادات دینی مردم این کشور، تا کنون نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند و از این رو، به فکر تربیت نوجوانان و جوانان نخبه‌ی عراقی برای تغییر ذائقه‌ی مردم این کشور افتاده‌اند و ترویج موضوعات غیراخلاقی و مذمومی مثل همجنس‌‌بازی نیز در همین جهت ارزیابی می‌شود.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

موضوع مناسبت:

افزودن دیدگاه جدید