تداوم خیانت وهابیت با توجیه رابطه با رژیم صهیونیستی

تداوم خیانت وهابیت با توجیه رابطه با رژیم صهیونیستی
امارات اسرائیل

موضوعی که در طول سال‌های متمادی، بارها و بارها از سوی دلسوزان جهان اسلام مخصوصاً جمهوری اسلامی ایران گوشزد شده بود و برخی در صحت آن تردید می‌کردند، امروز و با اعلام رسمی رابطه میان امارات و رژیم صهیونیستی، به صورت علنی در جلوی چشم همه قرار گرفته است.
در طول سالیان اخیر و از سوی حاکمان گماشته شده در برخی کشورهای عربی -به دفعات- شاهد خالی کردن پشت مردم مظلوم و رنجدید‌ه‌ی فلسطین و حمایت خیانت‌آمیز و پنهانی از رژیم اشغالگر قدس بودیم که نشانه‌های آن، در موارد متعددی مثل مواضع این حاکمان درباره‌ی تجاوزهای مکرر اسرائیل به غزه مشاهده شد. اقدام سیاسی کنونی، پایانی بود بر تمام آن پنهان‌کاری‌ها و ژست‌گرفتن نسبت به دفاع از آرمان قدس شریف!
البته پنهان بودن این رابطه حتما نفع بیشتری برای آمریکا و اسرائیل داشت چون راه انکاری برای فرار از اعتراض افکار عمومی مسلمانان و آزادمردان دنیا باقی می‌گذاشت؛ ولی نیاز شدید دونالد ترامپ برای انتخابات 2020 و تنگنای عجیب نتانیاهو به‌خاطر اعتراضات گسترده و مداوم در سرزمین‌های اشغالی، سبب شد تا چاره‌ای جز این اقدام مذبوحانه نداشته باشند تا بلکه در کوتاه‌مدت به اهداف خود دست یابند؛ اگر چه در بلندمدت چنین اقداماتی قطعا و حتما به نفع مسلمانان و فلسطین است چون اشتباه سابق نیروهای مقاومت فلسطینی در تکیه واعتماد به امارات و عربستان تکرار نخواهد شد و از آن ناحیه، دیگر ضربه نخواهند خورد.
در این میان، باید نگاهی خاص داشت به رویکرد چرخشیِ رسانه‌های وهابی! این رسانه‌های عریض و طویل که بازوهای رسانه‌ای تفکر حاکم بر شیوخ دست نشانده در این کشورهای عربی هستند با یک تناقض آشکار و چرخش 180 درجه‌ای، اقدام به توجیه این اقدام خائنانه می‌کنند؛ در حالی که همین شبکه‌های وهابی و -از قضا- همین مجریان فعلی، تا مدتی پیش، به صراحت از غاصب و جعلی بودن اسرائیل حرف می‌زدند و ابراز تردید در ظالم بودن اسرائیل را امری غیرقابل قبول می‌دانستند؛ اما اکنون با ذکر برخی سخنان مضحک و دلایل واهی مثل تشخیص حاکمان، مقتضیات زمان و ... درصدد توجیه این خیانت تاریخی هستند. نگاهی به ریشه‌ی پیدایش و تاریخچه‌ی وهابیت، نشان می‌دهد که بنای این فرقه براساس ضربه‌زدن و خیانت به اسلام و خدمت به استعمار قدیم (استکبار فعلی) به وجود آمده است و این رویه در طول تاریخ، حفظ شده است.
و امروز چنین رویکرد منافقانه‌ای که دقیقا منطبق بر سیاست‌های آمریکا و اسرائیل است، بار دیگر ساختگی‌ و وابسته بودن فرقه‌ی پرتناقض وهابیت را برملا کرد تا بیش از پیش، دست این جماعت خودفروخته و نفوذی برای جهانیان و خصوصا مسلمانان رو شود.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید