خیانت بزرگ امارات به آرمانهای قدس

خیانت بزرگ امارات به آرمانهای قدس
امارات و اسرائیل

توافق و عادی سازی روابط امارات با اسرائیل و سکوت کشورهای عربی و مسلمان را می‌توان ازجمله خیانت‌های امارات و دیگر کشورهای دیگر عربی دانست. ناگفته پیداست که این سکوت کشورهای خائن عربی و به ظاهر مسلمان، نقش عمده‌ای در مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی و تضعیف جبهه مقاومت فلسطینی و از طرفی فراموشی مسئله قدس و فلسطین دانست. از این رو، اقدام امارات، بسترسازی برای اجرای پروژه معامله قرن و خاورمیانه جدید و ایجاد شرایط برای همه گیرسازی رابطه جهان عرب با اشغالگران صهیونیست دانست.
البته توجیهاتی در مورد علت رابطه‌ی امارات با اسرائیل بیان شده است مانند اینکه اولا رژیم جعلی اسرائیل یک کشور رسمی در سازمان ملل است. ثانیا همانطور که انور سادات در مصر با اسرائیل رابطه برقرار کرده است و بعد از مدتی فشارها فروکش کرد و همچنین ما شاهدیم که خود دولت خودگردان فلسطین، محمود عباس با مسئولین اسرائیلی رابطه داشته و تبادل سفیر می‌کنند چرا امروز امارات این امر را انجام ندهد.
درابتدا باید گفت امروز در سازمان مللی که ساخته و پرداخته استکبار جهانی و تحت مدیریت کشورهایی مانند آمریکا است، طبیعی است که وقتی بطور قانونی در این سازمان به حقوق بسیاری از کشورها از طریق قطعنامه یا فشارهای بین المللی، تجاوز می‌گردد، کشوری متجاوز و جعلی و کودک کشی مانند اسرائیل که نحوه‌ی پدید آمدن آن غیر مشروع و غیر قانونی بوده است، در مجامع بین المللی با پشتوانه‌ی استعمار قانونی و مشروع گردد. لذا لزومی ندارد که کشور یا قانونی که با پشتوانه‌ی استعمار به رسمیت شناخته می‌شود مورد تایید و حتی تاکید بر روابط دوستانه با آن گردد و از ابتدا هم بسیاری از خیرخواهان و دوستان واقعی فلسطین کارهای و عملکرد دولت خودگردان و محمود عباس را بی‌نتیجه و حتی بر ضرر ملت و کشور فلسطین بیان داشته و تاکید کردند.
ـ رژیم صهیونیستی در تمام سال‌های گذشته تلاش کرد هویت مردم فلسطین را نابود کنند. تا برای خود مشروعیت سازی کنند.
ـ رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل، مجموعه‌ای از اقدامات غیرانسانی، غیرقانونی و غیراخلاقی را علیه مردم فلسطین در پیش گرفته است و به هیچ کدام از تصمیمات و قطعنامه‌های بین‌المللی برای رعایت حقوق فلسطینی‌ها متعهد نیست.
ـ بر فرض محال که رژیم صهیونیستی را به دلیل قانون سازمان ملل!؟!؟!؟ بپذیریم، اما باز شاهدیم که این رژیم جعلی، حتی به ایجاد دولت فلسطین در مرزهای 1967 در کنار اسرائیل، رضایت نمی‌دهد و برخلاف قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل، منطقه اشغالی جولان سوریه و بخش‌های اشغالی شرق شهر قدس را به خاک خود الحاق کرده است و به شهرک سازی و اشغال شهرهای فلسطین و کرانه‌ی باختری ادامه می‌دهد.
لذا آنچه باید مورد تایید و تاکید کشورهای مسلمان واقع گردد این است که نباید به دلیل فشارهای کشورهایی مانند آمریکا، یکی از آرمانهای بزرگ خود که آزادی قدس از چنگال غاصبانی مانند اسرائیل است را به فراموشی سپرد و روابط خود را با این رژیم جعلی عادی کرد.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید