جریان سازی بهانه است، اصل نظام نشانه است

جریان سازی بهانه است، اصل نظام نشانه است
جریان سازی

در چند وقت اخیر حاشیه‌هایی که در فضای مجازی، اتفاق افتاده است را باهم مروری داشته باشیم...
از فروش دریای خزر، قرارداد 25 ساله با چین و فروش کیش به چینی‌ها، الان هم ترند هشتک اعدام نکنید...
اگر به تمام این جریانات و فضاسازی‌ها توجه کنیم، شاهدیم که افرادی که این جریان‌سازی‌ها و حاشیه‌ها را ایجاد می‌کنند، به اصل ماجرا نمی‌پردازند و فقط در حال حاشیه‌سازی هستند، در قرارداد دریای خزر که اصلا به تصویب نرسید، همچنین قرارداد با چین که کسی نیامد متن این قرارداد 16 صفحه‌ای که از قضا، متن آن فارسی است را مورد تحلیل قرار دهد، و همچنین در جریانات اخیر که در مورد هشتک اعدام نکنید، که کسی در مورد اصل این جریان به تحلیل نپرداخت که علت این حکم چیست؟ آیا کشور با این سه تن که ازجمله همه‌ی آنها دارای وکیل بوده‌اند و د ر تمام مراحل دادرسی آنها شرکت داشته‌اند، خصومت شخصی دارد؟ درحالی که این سه نفر در اغتشاشات آبان ماه دستگیر نشده بودند و به دلیل سرقت از یک منزل دستگیر و بعد از دستگیری زوایای پنهان از خرابکاریهای آنها مشخص گردید.
از طرفی، نکته‌ی بسیار مهم اینکه همنوایی افرادی مانند ترامپ که خودش این روزها درگیر جریانات نژادپرستی و قتل و خشونت علیه مردم معترض به بی‌عدالتی در آمریکا می‌باشد و نخست وزیر دولت کودک کش رژیم صهیونیستی، با هشتک اعدام نکنید، مشکوک و بودار نمی باشد؟
اما پیشنهادی که می‌توان داشت که یکبار برای همیشه، سلبریتی‌های بازیگر(مهناز افشار، ترانه علیدوستی، آزاده صمدی، نوید محمدزاده، پوریا پورسرخ، رضا کیانیان، شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، سارا خوئینی‌ها، بهرام افشاری، آنا نعمتی، مهدی ژوله، مجید صالحی، رخشان بنی‌اعتماد، نگار جواهریان، مرجانه گلچین و...) که معمولا سخنانشان بدون اطلاع بوده و حتی بعضی از آنها بخاطر انتشار مطلبی در جنایتی هولناک (قتل طلبه‌ی همدانی) متهم می‌باشند را از متن حکم این سه نفر، مطلع کنیم تا شاید برای دفعات بعدی، ابتدا کسب اطلاع کنند، بعد اگر شبهه‌ای باقی ماند، توئیت و مطلبی را ارسال کنند.
در پایان باید خاطر نشان کرد که بسیاری از جریان‌سازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها، که در اکثر این موارد همنوایی آمریکا و اسرائیل و معاندین انقلاب نیز حضور بطور محسوس قابل لمس است و حضوری فعال دارند، بخاطر اصل موضوع مورد بحث مانند جریان دریای خزر و قرارداد 25 ساله با چین و مورد اخیر که حکم اعدام این سه فرد اغتشاشگر نمی‌باشد، بلکه دغدغه‌ی این جریانات بحث این سه اعدامی و موارد مشابه نیست؛ بلکه در این توهم هستند که می‌توانند از رهگذر این موضوع به  نظام جمهوری اسلامی ضربه‌ای وارد کنند. لذا بهترین راهبرد برای نظام جمهوری اسلامی شفاف‌سازی، رعایت قانون، پیگیری مطالبات مردمی است که می‌تواند، هر بهانه‌ای را از دست بهانه‌گیران خارج کند.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

موضوع مناسبت:

افزودن دیدگاه جدید