رونمایی از راهبرد جدید مقاومت در لبنان

رونمایی از راهبرد جدید مقاومت در لبنان
سید

«سیدحسن نصرالله» را همگان با عنوان «سید مقاومت» و با ویژگی‌هایی مبتنی بر ایستادگی و شجاعت در برابر دشمنان زیاده‌خواهی مثل رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی می‌شناسند و این شناخت، ناشی از سالها مجاهدت و استقامت این سید بزرگوار و مجموعه‌ی تحت امر او در حزب‌الله لبنان است.
از سوی دیگر، مقاومت، منحصر در نبرد مسلحانه نیست و جنبه‌های مختلف و متعددی را شامل می‌شود. همین واقعیت، سبب شده تا این روزها شاهد راهبرد جدیدی از سوی سید مقاومت باشیم. موضوع جهاد کشاورزی و صنعتی، به منظور خودکفایی مردم لبنان در تأمین امنیت غذایی برای مقابله با فشارهای آمریکا را باید رونمایی از جنبه‌ی جدیدی از مقاومتِ فراگیر علیه دشمنی‌های شیطان بزرگ معرفی کرد.
سیدحسن نصرالله به درستی معتقد است که ‎ باید لبنان را از یک کشور مصرف‌کننده به یک کشور تولیدکننده تبدیل کرد تا تهدیدهای مربوط به مصرف‌زدگی به فرصت تبدیل شود و اهرم فشار از دست دشمنان خارج شود. ایشان با تأکید بر اینکه از شرط‌های زندگی عزتمند برای هر ملتی آن است که تولیدکننده باشد، به درستی به این نکته اشاره کرد که کشاورزی و صنعت برای هر ملتی مانند آب و اکسیژن است و تبدیل لبنان به یک کشور تولیدکننده، مسئولیتی مهم برعهده‌ی دولت و ملت لبنان است.
تجربه‌ی سالها و بلکه دهه‌ها حضور این مرد بزرگ در رأس حزب‌الله لبنان، نشان می‌دهد که میان گفتار و عمل او فاصله‌ای وجود ندارد و همین موضوع به کابوسی برای آمریکا و اسرائیل تبدیل شده است. هنوز از یادها نرفته است که جنایات رژیم صهیونیستی، چگونه با انتقام سریع حزب‌الله مواجه می‌شد که فقط به عنوان نمونه می‌توان به جنایات رژیم صهیونیستی در قانا و سکوت سازمان ملل متحد اشاره کرد که سید‌حسن نصرالله تهدید کرد بلافاصله پاسخ اسرائیل را خواهد داد. هنوز چند ساعت از این سخنان، سپری نشده بود که ناوچه‌ی فوق پیشرفته‌ی ساعر مورد اصابت موشک‌های حزب‌الله قرار گرفت و در آب‌های «صور» به همراه ۵۳ صهیونیست مدفون شد؛ جالب این‌که رسانه‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی با گذشت سالها هنوز از سرنوشت ده‌ها نظامی صهیونیست که در این ناوچه، به هلاکت رسیدند، حرفی به میان نمی‌آورند.
با این پیشینه، باید منتظر رونمایی مسیر جدیدی از مقاومت لبنان با ابزار کشاورزی و صنعتی باشیم که غافلگیری آمریکا و اسرائیل را در پی خواهد داشت و در نهایت، محور مقاومت را قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد کرد که البته حتما با چالش‌ها و مزاحمت‌های دشمنان مواجه خواهد شد ولی در نهایت -مثل نبردهای نظامی- برتری با حزب‌الله دلیر و قهرمان خواهد بود ان‌شاءالله.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

موضوع مناسبت:

افزودن دیدگاه جدید