اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای از مشروعیت بخشی به تن‌فروشی

اهداف شبکه‌های ماهواره‌ای از مشروعیت بخشی به تن‌فروشی
روسپیگری

ابراز نگرانی و تهیه‌ی گزارش مفصل و مستقل، درباره‌ی به خطر افتادنِ درآمدِ زنان بدکاره در دوران کرونا در شبکه‌های لندنی مثل بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال را باید از تأثیرات شاکله‌ی فکری-فرهنگیِ حاکم بر رسانه‌های وابسته به جریان لیبرالیسم دانست که نقش زنان را در پایین‌ترین و پست‌ترین شکل آن مورد تشویق و تحسین قرار می‌دهد. این جماعت و اربابان انگلیسی و سعودی آنها با هدف ترویج فساد و هرزگی در میان زنان ایرانی، از هر روش و ترفندی استفاده می‌کنند تا لجن‌زاری از حیات حیوانی را به جای سبک زندگی معقول و مناسب، به آنان تحمیل کنند.
البته نگاه انسانی و مصلحانه اقتضا می‌کند که حتی درباره‌ی زنان تن‌فروش هم جایی در میان تحلیل‌ها و گزارش‌ها وجود داشته باشد. هیچ حرفی در این‌باره نیست ولی باید سمت و سوی تمام آنها، آسیب‌شناسیِ واقع‌بینانه و برداشتن موانع، به منظورِ نجات این طیف آسیب‌دیده و بخت‌برگشته از مسیر ضدانسانی و ضدفطری به مسیر صحیح و انسانی باشد، نه اینکه تشویق آنان به فرورفتن بیشتر در ورطه‌ی فساد را در پی داشته باشد. رواج فرهنگ غربی -که تن‌فروشی از مظاهر و لوازم حتمی آن است- در هر جای دنیا که اتفاق افتاد، نتیجه‌اش دورشدن افراد جامعه و مخصوصاً زنان و دختران از نجابت و کمال‌گرایی بوده است که مثال واضح آن را می‌توان در کشور ژاپن ملاحظه کرد. ژاپن که قرن‌ها با فرهنگ سنتی و سامورایی به زیست خود ادامه می‌داد و پایبندی محکمی به آداب و رسوم ملی خود داشت، پس از نفوذ و تهاجم گسترده‌ی فرهنگ غربی، به قطب بی‌اخلاقی و هرزگی در دنیا تبدیل شد و با فاصله‌گرفتن از فرهنگ بومی و کهن خود، دچار خسارت‌های شدیدی شد.
اساساً یکی از اهداف ترویج فرهنگ غربی در کشورهای دنیا -که با برنامه‌ریزی دقیق و هزینه‌های هنگفت انجام می‌شود- همین است که به جای تربیت نیروی انسانی سالم، عالم و عدالت‌طلب، مشتی هوسران و شهوتران را بر جامعه تحمیل کنند که نه تنها هیچ سود و بازده مثبتی برای اجتماع ندارند بلکه با دلباختگی و اشتیاقی که به غرب و سیاست‌های آن پیدا می‌کنند، در نقش پیاده‌نظام و مجری دستورهای آنان ظاهر می‌شوند.
ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی موجود در شبکه‌های فارسی‌زبان، دقیقا در جهت رساندن جامعه‌ی ایرانی به اهداف مذکور صورت می‌گیرد و گزارش اخیر دو شبکه‌ی معروف لندنی، در همین راستا ارزیابی می‌شود که به صورت کاملا نرم، هدفمند و تأثیرگذار، به نهادینه‌کردن تن‌فروشی و مشروعیت بخشیدن به این اقدام پلید و غیرانسانی صورت می‌گیرد.

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید