ثبت بیشترین موارد آلودگی به ویروس کرونا در اوکراین

ثبت بیشترین موارد آلودگی به ویروس کرونا در اوکراین
ثبت بیشترین موارد آلودگی به ویروس کرونا در اوکراین

مرکز بهداشت عمومی وزارت بهداشت اوکراین اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته، پزشکان اوکراینی 463 مورد از ابتلا به عفونت ویروس کرونا را شناسایی کردند که بیشترین میزان آلودگی روزانه در کل دوره شیوع این بیماری در این کشور است. بدین ترتیب، تعداد کل موارد تشخیص داده شده بیماری کووید-19 در این کشور به 27 هزار و 462 نفر رسیده است. تعداد موارد مرگ و میر ناشی از این بیماری هم به حدود 800 نفر افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات مرکز بهداشت عمومی، «تاکنون در اوکراین آزمایش آلودگی به ویروس کرونا در 27 هزار و 462 فرد مثبت بوده است که از این تعداد، یک هزار و 964 نفر کودک و بیش از 5 هزار نفر از کارکنان مراکز بهداشت و درمان هستند. در مجموع 12 هزار و 195 بیمار بهبود یافته و  797 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

تنها در طول یک روز گذشته، 463 مورد جدید آلودگی به ثبت رسیده است، 141 نفر بهبود یافته و 9 نفر جان خود را از دست داده‌اند. طی یک روز گذشته 72 نفر در شهر کی‌یف، 59 نفر در مناطق چرنویتسکی و 64 نفر در منطقه زاکارپاتسکی به ویروس کرونا آلوده شدند.

طبق تصمیم دولت اوکراین، از تاریخ 27 ماه مه (7 خرداد ماه) کلیه خطوط ارتباط راه آهن داخلی در اوکراین که پیش از این به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود، آغاز به کار کرد.

متبع : https://w57.ir/JpV

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید