رجزخوانی تحریم‌گران انتخابات برای شورای نگهبان

رجزخوانی تحریم‌گران انتخابات برای شورای نگهبان
رجزخوانی تحریم‌گران انتخابات برای شورای نگهبان

جامعه حتی در حال عبور از اصلاح‌طلبان است و شعار «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» هم حاکی از همین موضوع است و این مسئله باید برای نظام هم مهم باشد. شاید شورای نگهبان و حامیان آن فکر می‌کردند انتخابات آشِ خاله است و اصلاحات به هر شکلی برای انتخابات مجلس لیست می‌دهد و مجلس یازدهم هم به همین شکل تشکیل می شود و نهایتا می گفتند دیدید شما اصلاح طلبان رای ندارید؛ اگر چنین می شد اصولگرایان می‌گفتند مردم از شما خسته شدند. اما پیام مردم در انتخابات اسفند ماه غیر از این بود.

او می‌افزاید: مردم هم به نظام هم به اصلاح طلبان پیام دادند و گفتند که ای اصلاح طلبان اگر نتوانید مطالبات ما را مطرح و تامین کنید ما مجبور به حضور پای صندوق رای نیستیم. به نظر من معنای این پیام این است که اصلاح‌طلبی و خواسته‌های مردم باید پاسخگو داشته باشد اما اگر قرار است اصلاح طلبان هم  پاسخگو نباشند، بسم‌ا...؛ اصولگرایان بیایند و خواسته‌های مردم را پیگیری کنند که البته اسم این پیگیری‌ها و تغییرات هم اصلاحات خواهد بود.

*رجزخوانی صریح میرلوحی برای شورای نگهبان و نظام اسلامی از بابت رفتار خائنانه "تحریم انتخابات" مجلس یازدهم از سوی اصلاح‌طلبان است.

رفتاری که اگرچه آنطور که باید در میان خواص کشور مورد رصد قرار نگرفت و به کاهش مشارکت در انتخابات انجامید اما بعدها کسی مثل بهزاد نبوی تأکید کرد که انجام آن از سوی اصلاح‌طلبان اشتباه بوده است  و محسن هاشمی هم از این گفت که اصلاح‌طلبان با عدم مشارکت در انتخابات "بی‌نتیجگی" خود را پوشش دادند.

اما تمام این اعترافات، پس از انتخابات بود و به مثابه نوشدارو پس از مرگ سهراب...

با عنایت به سابقه پیش‌گفته؛ اکنون نیز طبیعی است که کسی مثل میرلوحی که صراحتا عضو ستاد تحریم و از اصلاح‌طلبان تحریمی بوده است در پرتو مذمت نشدن تحریم‌گران، شروع به رجزخوانی برای شورای محترم نگهبان کند و از خائنان قدّیس بسازد.

مع‌الوصف باید دانست که ملاک صحّت انتخابات "قانون" است و به فضل الهی، روزهای روشن‌تری از کارآمدی و اجرائیات مطلوب‌تر پیش روی مردم و کشور است.

در آن روزگار قریب، حتما کسانی به مردم خواهند گفت که انتخابات برای تمام فعالان سیاسی، اتفاقا آش کشک خاله است و اگر کسی وارد فرایند مردمسالاری نشود یا از آن خروج کند؛ منافق است.

البته شاید در آن روزگار، با منافقین برخورد دیگری صورت گیرد!

منبع : https://w57.ir/J3Z

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید