پیشنهاد یک اصلاح طلب برای آموزش و جذب اغتشاشگر

پیشنهاد یک اصلاح طلب برای آموزش و جذب اغتشاشگر
پیشنهاد یک اصلاح طلب برای آموزش و جذب اغتشاشگر

«علیرضا علوی تبار» از فعالین تندروی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه اعتماد در پاسخ به این سوال که «اگر هدف از اصلاحات، اصلاح ساختار قدرت باشد، اصلاح‌طلبی جامعه‌محور نوعی فراغت از مساله اصلی نیست؟» گفت:«اصلاح‌طلبی جامعه‌محور اگر بخواهد به عنوان یک راهبرد سیاسی تفسیر شود، باید مرز خود را با «فعالیت‌های خیریه‌ای» و «ارایه خدمات اجتماعی» مشخص کند...تکیه اصلاح طلبی جامعه محور بر «فرودستان» جامعه است و می‌کوشد از طریق ایجاد و تقویت‌های «جنبش‌های اجتماعی» و «سازماندهی نیروهای اجتماعی» به هدف اصلاح ساختار سیاسی دست یابد».

علوی تبار در ادامه گفت:«این راهبرد می‌کوشد تا با آموزش همراه با فعالیت سیاسی، نگرش مردم را تغییر داده و با ایجاد سازمان‌های مناسب و ایجاد قدرت‌ همسنگ، نیرویی در جامعه ایجاد کند که بتواند «با قدرت، قدرت را مهار کند.» اعتراض و اشکال گوناگون اعتراض اجتماعی، ابزار جنبش‌های اجتماعی برای پیشبرد برنامه‌های خود است. در واقع این راهبرد «جنبش اجتماعی» و «سازماندهی فرودستان جامعه» را با هدف نهایی اصلاح ساختار سیاسی دنبال می‌کند.»

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه تاکید کرد:«فعالیت سیاسی منتقدانه و با رعایت اصول، در ایران امروز کاری بسیار فرساینده و خسته‌کننده است...در حال حاضر...جامعه شکننده‌تر، کم‌حوصله‌تر و خشمگین‌تر(از قبل) است. نیروهای تعدیل‌کننده نیز اعتبار خود را از دست داده‌اند».

طیف تندروی اصلاح طلب، مردم و به خصوص قشر ضعیف جامعه را صرفا به عنوان یک طعمه برای «سیاهی لشکرِ آشوب های خیابانی» می بیند.

برای همین است که علوی تبار دقیقا در مقطعی که جوانان بسیجی و طلاب انقلابی و هیات های مذهبی و مساجد، شبانه روز مشغول تأمین اقلام ضروری خانواده های نیازمند هستند، صراحتا اعلام می کند که جریان اصلاحات در مواجهه با جامعه باید مرز خود را با فعالیت های خیریه ای و ارائه خدمات اجتماعی مشخص کند.

این فعال اصلاح طلب در روزهای گذشته نیز در اظهارنظری تأمل برانگیز، مردم ایران را جماعتی منفی باف، خودخواه و سرشار از خشم و نفرت معرفی کرده بود!

علوی تبار پیش از این نیز با خط دهی به اوباش و اغتشاشگران، تأکید کرده بود که آنها پس از به خیابان آمدن بایستی مراکز حساس نظام را اشغال کنند!

این فعال تندروی اصلاح طلب- مهر 98- نیز گفته بود:«اصلاح‌طلبان باید از فرصت انتخابات برای به راه‌انداختن تظاهرات خیابانی علیه نظام اسلامی استفاده کنند»!

طیف اصلاح طلب که خود بانی اصلی وضع موجود اقتصادی در کشور است، مردم شریف و عزیز ایران را جماعتی خشمگین و کم حوصله و شکننده جا می زند. این طیف با عملکرد تأسف بار خود در دولت، مجلس، شورای شهر و شهرداری، مردم را ناراضی و صبر آنان را لبریز کرده و سپس آشوب های خیابانی را به عنوان راه حل و درمان جا می زند!

منبع : https://w57.ir/JZj

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید