آخرین اخبار شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا

آخرین اخبار شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا
آخرین اخبار شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا
آخرین اخبار شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا

سازمان بهداشت جهانی شمار کل مبتلایان به کرونا در آمریکا را ۱,۵۹۱,۹۹۱ و شمار قربانیان را ۹۴,۹۹۴ و تعداد بهبودیافتگان را ۳۷۰,۰۷۶ اعلام کرد.

اعتراض به ترامپ در مقابل کاخ سفید
شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد روز چهارشنبه گروهی کوچک از معترضان در مقابل کاخ سفید تجمع کردند تا به شیوع مدیریت دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با ویروس کرونا اعتراض کنند.
بر اساس این گزارش، آن‌ها با استفاده از کاور‌های مخصوص حمل جسد، در پارکی که در نزدیکی کاخ سفید واقع شده است، یک مراسم تشییع مصنوعی برگزار کردند.ویروس کرونا تاکنون بیش از ۹۳ هزار آمریکایی را به کام مرگ برده است.

 انتقاد بایدن از ترامپ به سبب مصرف هیدروکسی کلروکوئین
نشریه هیل در گزارشی به انتقادهای جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخت و نوشت بایدن از ترامپ به سبب مصرف داروی هیدروکسی کلروکوئین به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انتقاد کرده است.
در این گزارش به قلم مورگان گستالتر با عنوان " نتقاد بایدن از ترامپ به علت مصرف هیدروکسی کلروکین", آمده است: جو بایدن -نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا- روز چهارشنبه از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به سبب مصرف هیدروکسی کلروکوئین -در تلاش برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا با وجود شواهد محدود مرتبط با اثربخشی آن در جامعه پزشکی- انتقاد کرد.
بایدن در گفتگو با یاهونیوز در ارتباط با کووید 19 و ناامنی غذایی گفت: "همانند این است که بگوییم کلروکس را به خون خود تزریق کنید شاید که شما را درمان کند." او همچنین گفت: "او چکار می کند؟ او واقعا در حال انجام دادن چه کاری است؟"
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین گفت اقدامات ترامپ "کاملاً غیرمسئولانه" است. بایدن گفت: "هیچ شخص متخصص در بخش پزشکی نمی گوید که از این دارو استفاده کند."
سی ان ان : موفقیت داروسازی اینوویو در آزمایش واکسن ضد کرونا
یک شرکت داروسازی دیگر در آمریکا مدعی شد در زمینه تولید واکسن آزمایشی کرونا به موفقیت هایی دست یافته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛شرکت داروسازی «اینوویو»(Inovio) اعلام کرد مرحله آزمایشی واکسن کرونا نتایج مثبتی را در حیوانات نشان داده است.
مجری خطاب به الیزابت کوهن خبرنگار ارشد امور پزشکی سی ان ان گفت: آزمایش واکسن در موش و خوکچه هندی نتایج مثبتی نشان داده است. ما چقدر باید از این نتایج خشنود باشیم؟
الیزابت کوهن پاسخ داد: شما هیچ وقت از نتایج آزمایش ها در حیوانات به اندازه نتایج آن در انسان ها خشنود نمی شوید. تولید واکسن همانند مسابقه دوی سرعت نیست بلکه دوی ماراتن است. این خبر قطعا خبری خوب است چون اکنون سومین شرکت آمریکایی فعال در زمینه تولید واکسن، شاهد موفقیت آزمایش ها در حیوانات بوده است. همیشه حیوانات اول از همه تحت آزمایش قرار می گیرند و سپس انسان ها آزمایش می شوند. این خبر خیلی خوب است اما هنوز هم احتمال شکست وجود دارد. همه این آزمایش ها در مراحل مقدماتی هستند. این حیوانات پادتن های مقابله کننده با ویروس را تولید کردند. پادتن به ویروس می چسبد و آن را از کار می اندازد تا نتواند به سلول های بدن حمله کند. خبر خوبی است اما باید گفت که محققان به شوخی می گویند « موش ها دروغ می گویند و میمون ها اغراق می کنند». پس چیزهایی که روی حیوانات موثر نشان داده می شوند بارها ثابت شده است که در انسان ها موثر نبودند ولی بارها هم ثابت شده که در انسان ها موثر بودند.

منبع:

www.w57.ir/oFb

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید