تصمیم نهایی برای برگزاری فینال فردا اعلام می‌شود

تصمیم نهایی برای برگزاری فینال فردا اعلام می‌شود
تصمیم نهایی برای برگزاری فینال فردا اعلام می‌شود

 به دلیل شیوع ویروس کرونا دور برگشت مرحله فینال مسابقات بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن و بانوان شهر گرگان برگزار نشد. قرار بود این بازی در تاریخ 7 اسفند برگزار شود اما با توجه به شیوع ویروس با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، بانوان شهر گرگان از سفر به تهران خودداری کرد تا این مسابقه لغو شود.

با توجه به اعلام ریاست جمهوری مبنی بر شروع فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگران، فدراسیون بسکتبال هم در نظر دارد تنها بازی فینال زنان را برگزار کند.

فریده شجاعی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من روز گذشته با سرمربی گروه بهمن صحبت کردم. باید این موضوع را بررسی کرده و فردا تصمیم نهایی را اعلام کرد. البته در این خصوص باید صحبت‌هایی هم با رئیس فدراسیون داشته باشیم تا کمیته فنی تصمیم نهایی را اعلام کند.

وی افزود: می‌توانیم به تیم‌ها 2-3 هفته فرصت بدهیم تا تمرین کنند. ما حتی برنامه‌ریزی مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر را هم انجام داده‌ایم اما باید ببینیم ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی می‌گیرد. برنامه ما این است از اول مرداد مسابقات قهرمانی کشور و 15 مهر یا نهایت اول آبان مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش فارس، دور رفت مرحله فینال به سود گروه بهمن به پایان رسیده بود.

منبع : https://w57.ir/o9D

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید