تنظیم‌کنندگان لیست امید باید از مردم عذرخواهی کنند

تنظیم‌کنندگان لیست امید باید از مردم عذرخواهی کنند
تنظیم‌کنندگان لیست امید باید از مردم عذرخواهی کنند

هادی غفاری در این باره نوشته است: "اتفاقاتی در انتخابات اخیر رخ داده و افرادی وارد لیست اصلاح‌طلبان شده‌اند که به شکل‌های مختلف هویت اصلاح‌طلبان را خدشه‌دار کرده‌اند. نمایندگانی به‌واسطه حمایت اصلاح‌طلبان در مجلس حضور پیدا کرده‌اند که در بزنگاه‌ها و زمانی که باید ماهیت اصلاح‌طلبی به خود می‌گرفتند، از این کار خودداری کردند و رفتاری از خود نشان دادند که برخلاف اصول اصلاح‌طلبی بود. به همین دلیل معتقدم کسانی که لیست امید را تنظیم کردند و افراد غیراصلاح‌طلب را وارد لیست اصلاح‌طلبان کردند، باید شفاف از مردم عذرخواهی کنند."

*البته تجربه نشان داده است که اصلاح‌طلبان هرگز از مردم عذرخواهی نخواهند کرد...

اما در واکنش به آنچه غفاری گفته است باید تأکید کرد که عذرخواهی مهمتری هم در اردوگاه اصلاحات ضروریست و آن ۲ دوره حمایت از دولتی است که ناکارآمدی آن امر چندان غیر مشخصی نبود...

در واقع اگر آقای غفاری بنا به دلایلی به لیست امید اصلاح‌طلبان انتقاد داشته‌اند اما محرز است که با حمایت از آقای روحانی هیچ مشکلی نداشته‌اند.

و این می‌طلبد که غفاری و دوستان او به فکر یک توبه بزرگ، فراگیر و رسمی در اردوگاه اصلاحات داشته باشند.

چه آنها با "تَکرار می‌کنم" لیدر اصلاحات و حمایت جمعی از این اقدام، مرتکب ذنب لایغفری شده‌اند که به مردم مژده ارزانی و لغو تمام تحریم‌ها را می‌داد اما امروز شرایطی را تحویل مردم داده که حتی کودکان دبستانی هم متوجه "گرانی سرسام‌آور" شده‌اند.

گفتنیست، اصلاح‌طلبان بعنوان بانیان وضع موجود در توجیه اشتباه بزرگ خود در روی کارآوردن ناکارآمدان در مجلس، دولت و شورای شهر؛ به جای عذرخواهی به "مقصرتراشی" روی آورده‌اند و از مقولاتی مثل دولت پنهان، سنگ‌اندازی، روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و ناکارآمد بودن اساسی انقلاب اسلامی صحبت می‌کنند!

برخی محافل تحلیلی معتقدند اصلاح‌طلبان قصد دارند از شرایط پیشامد کرده که خود بانی آن هستند؛ بعنوان هیزم "فتنه اقتصادی" استفاده کنند و ضربه آخر را بزنند.

منبع : https://w57.ir/oV4

موضوع:

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید