آمریکا گرفتار کرونا؛ ایران در راه فضا...

آمریکا گرفتار کرونا؛ ایران در راه فضا...
جمهوری اسلامی

در شرایط خاص کنونی که دنیا در برابر شیوع کرونا به زانو درآمده و حتی فعالیت‌های عادی به تعطیلی  کشیده شده است، خبر پرتاب موفقیت‌آمیزِ اولین ماهواره‌ی نظامی جمهوری اسلامی ایران توسط سپاه پاسداران، به‌طور برجسته‌ای در صدر توجه محافل خبری و افکار عمومی جهان قرار گرفته است.
تصور دشمنی مثل آمریکا این بود که با وجود موانع بسیار دشواری مثل شیوع کرونا و تحریم‌های سنگین، زمین‌گیرشدن جمهوری اسلامی دور از انتظار نخواهد بود و بر همین اساس، خود را برای گرفتن امتیاز و مجبورکردن ایران به عقب‌نشینی آماده کرده بود. نگاهی به لفاظی‌های اخیر و جنگ روانی مستمری که مستقیما از سوی مقامات کاخ سفید، کلید زده شد، مهر تاییدی بر این ادعا محسوب می‌شود. اما آن چه در عمل، اتفاق افتاد کاملا برخلاف محاسبات آمریکایی‌ها بود؛ چون به لطف خداوند، ایران عزیز هم در صحنه‌ی مقابله با کرونا -که آمریکا و اروپا را به استیصال و درماندگی کشاند- عملکرد خوبی داشت و هم با رونمایی از یک دستاورد استراتژیک و پیشرفته، به جایگاهی قابل توجه در عرصه‌ی هوافضا دست یافته است تا چشم‌اندازی برای تسلیم نظام جمهوری اسلامی در برابر قلدران کینه‌توزی مثل ترامپ، قابل تصور نباشد.
واکنش خشم‌آلود آمریکا و اسرائیل به این موفقیت راهبردی در شرایط کنونی را باید کاملا طبیعی ارزیابی کرد، زیرا در حالی که دنیای غرب، درگیر بحران کرونا، دستمال توالت و ماسک است، ایران اسلامی به فناوری حضور موثر در فضا برای توسعه‌ی تجهیزات دفاعی و نظامی در جهت مقابله با هر تهدید احتمالی دست یافته است. یکی از دلایل غافلگیری و عصبانیت دشمن از اقدام افتخارآمیز سپاه پاسداران، این بود که تا لحظه‌ی اجرای این پروژه و پرتاب ماهواره، منابع و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن در بی‌خبری کامل قرار داشتند و نتوانسته بودند زمان و مکان پرتاب ماهواره‌ی نور را شناسایی کنند.
در اوج فشار حداکثری شیطان بزرگ علیه ملت ایران -که حتی با شیوع کرونا هم حاضر به کاهش تحریم‌ها نشدند- این پرتاب غرورآفرین، نشان داد که ایران اسلامی را نمی‌توان با چنین اقدامات ظالمانه‌ای از حرکت در مسیر پیشرفت و پیگیری آرمان‌های بلند خود بازداشت؛ مخصوصاً که تمام ابعاد این ماهواره و نیز ماهواره‌بر قاصد، حاصل تولید و تلاش داخلی و بدون وابستگی خارجی ساخته شده است.
دولت ایالات متحده تصور می‌کرد با کارهای خباثت‌آلودی مثل قراردادن نام سپاه در فهرست تروریسم و ترور ناجوانمردانه‌ی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بال و پر این نهاد مردمی و انقلابی قیچی شده است و دیگر توان و امکان پرواز نخواهد داشت! اما مثل همیشه معلوم شد محاسبات غلط و عدم شناخت نسبت به قدرت ایمان و تعهد نیروهای انقلابی، شیطان بزرگ را به جهلی عمیق فرو برده است که فقط خود را بدنام‌تر و پرونده‌ی جنایاتش را قطورتر می‌کند.
شواهد حکایت از آن دارد که سیگنال ارسالی ماهواره‌ی نور را قبل از همه، دشمنان ما دریافت کردند که واکنش‌های بیم‌آلود آنان در همین راستا ارزیابی می‌شود. بیم و نگرانی دشمن این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون و بدون اطلاعات ماهواره‌ای نیز کارآمد و شکست‌ناپذیر بود، چه رسد به الان که به این فناوری بسیار مهم نیز مجهز شده است.
بحمدالله آن چه از پیشرفت‌های حیرت‌آور ملت ایران در طول سال‌های پس از انقلاب به دست آمده است را باید حاصل پیمودن راهی دانست که خمینی کبیر (رحمه‌الله) ترسیم و ملت ایران را برای حرکت در آن، ترغیب کرد و پس از ایشان نیز تا به امروز با هدایت‌ها و حمایت‌های خامنه‌ای عزیز (حفظه‌الله) به حرکت رو به رشد خود ادامه داده است.

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید