کرونا، تحریم و خیانت تاریخی ضدانقلاب

کرونا، تحریم و خیانت تاریخی ضدانقلاب
ایران کووید 19

اوج بی‌رحمی و دشمنیِ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را با عدم لغو و حتی کاهش تحریم‌های ایران در روزهای بحران کرونا شاهد هستیم. در شرایطی که جهان، یکی از سخت‌ترین و کم‌نظیرترین دوران خود را سپری می‌کند و شیوع یک بیماری ناشناخته و خطرناک، هر روز تعداد بیشتری از افراد را به کام ابتلا و مرگ می‌کشاند، شیطان بزرگ حاضر نیست تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونیِ خود را کاهش دهد و حتی اقلام درمانی و بهداشتی را نیز از ملت ایران، دریغ می‌کند. سازمان‌های بین‌المللی نیز بیشتر از همیشه، بی‌اختیار و غیرمستقل بودن خود را اثبات کرده‌اند تا شعارهایی مثل حقوق بشر، بیش از پیش، رنگ ببازد. فقط در یک نمونه‌ی بسیار واضح، میلیون‌ها ماسکی که مدت‌ها قبل، توسط ایران خریداری شده است هنوز در انگلیس، توقیف و از تحویل آن به کشورمان، به بهانه‌ی تحریم، جلوگیری می‌شود! اخیرا نیز روزنامه‌ی آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی از ممانعت دولت آمریکا از فروش مواردی مثل دستگاه تولید اکسیژن، ماسک تنفسی با پوشش کامل صورت و تجهیزات تصویربرداری حرارتی به ایران خبر داده است.
در این‌جا یک تناقض تلخ و غیرقابل توجیه را می‌توان مشاهده کرد! آمریکا فقط در ده‌ پانزده سال اخیر بیش از هفت تریلیون دلار، صرف سیاست‌های مداخله‌جویانه و تجاوزگرانه‌ی خود در منطقه‌ی غرب آسیا کرده است که ایجاد و تقویت داعش، کشتار روزانه در فلسطین اشغالی، اشغال افغانستان و عراق و جنگ نابرابر در یمن، فقط گوشه‌هایی از آن‌ها است! با این حال، کسی اعتراض نمی‌کند که چرا ایالات متحده، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود، مشغول دخالت، تجاوز، قتل و غارت است؛ اما ایران را به خاطر حضور در منطقه‌ی جغرافیایی خود و تلاش برای حفظ ثبات و امنیت آن در مقابل شرارت‌های مکرر آمریکا مورد مواخذه قرار می‌دهند و او را با تحریم، تنبیه می‌کنند! این حجم از زورگویی و ظلم آشکار، دلیل قدرتمندی است تا کسانی که هنوز در خباثت و عداوت آمریکا تردید دارند، به خود بیایند و دلیل چهار دهه نفرت ایرانیان از آمریکا را درک کنند.
در این میان، ضدانقلاب مزدور و جیره‌خوار که در نقش پادو و پیاده‌نظام دولت شیطانی آمریکا نقش ایفا می‌کند و به امید تکه نانی، تمام شرافت و وجدان خود را لگدمال کرده است، به فعالیت گسترده‌ای -مخصوصا در فضای مجازی- دست می‌زند تا مبادا تحریم‌های ایران -حتی در شرایط سخت کرونایی و دست‌کم در حوزه‌ی دارو و اقلام بهداشتی- اندکی کاهش یابد! این جماعت حقیر، برای کاستن از فشار به دولت ایالات متحده در عرصه‌ی جهانی -که حتی در چنین شرایطی نیز دست از تحریم برنمی‌دارد- فعالیت می‌کنند و به جای دفاع از حقوق مردم ایران، مدافع سیاست‌های خصمانه‌ی آمریکا شده‌اند تا برای چندمین بار اثبات شود که ادعای مردم‌دوستی از سوی ضدانقلاب، دروغی بزرگ و وقیحانه است.
آن چه قطعی و مسلم است این‌که مانند همه‌ی چالش‌های ریز و درشت در طول سالیان گذشته، بحران و چالش کرونا نیز سپری خواهد شد و ملت ایران -همان‌گونه که تابحال الحمدلله بسیار بهتر و کارآمدتر از آمریکا و اروپا عمل کرده است- این مقطع دشوار را پشت سر خواهد گذاشت؛ ولی این خیانت تاریخی از سوی ضدانقلاب، هیچ‌گاه از ذهن ایرانیان پاک نخواهد شد که در روزگار دشوار کرونایی، به جای طرفداری و حمایت از مردم ایران، ترجیح دادند آمریکا و سیاست ظالمانه‌ی او را همراهی کنند و پای بر روی حلقوم مردم ایران بفشارند.

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید