همراه با کرونا علیه ملت ایران!

همراه با کرونا علیه ملت ایران!
کرونا ایران

شیوع کرونا که در ایران شدت گرفت، خوشحالی و ذوق‌زدگی ضدانقلاب هم بالا گرفت؛ چون تصور می‌کردند ناتوانی و شکست آنها در چهل و یک سال گذشته را کرونا جبران خواهد کرد! نگاهی به اقدامات رسانه‌ای ضد انقلاب از اوایل اسفند 98 نشان می‌دهد که جنگ روانی تمام‌عیاری برای تضعیف روحیه‌ی ایرانیان و القای ناممکن‌بودن مقابله با کرونا به راه افتاد و شاهد انتشار حجم عظیمی از تحلیل‌‌، خبر، توئیت و گزارش‌های جهت‌دار و مغرضانه در فضای حقیقی و مجازی بودیم که در نقشِ همراه و جاده صاف کنِ کرونا، برای به زانو درآوردن ایران عزیز فعالیت می‌کردند.
شگردهای مختلفی هم داشتند؛ گاهی نفوذ کرونا را نتیجه‌ی ضعف زیرساخت‌های کشور معرفی می‌کردند تا هم به تخریب جمهوری اسلامی و دستاوردهایش بپردازند و هم حامیان انقلاب را در تردید و شبهه فرو ببرند!
گاهی ابتلای برخی مسئولان به کرونا را نشانه‌ی حجم بالای تلفات و پنهان‌کاری مقامات، قلمداد و سعی می‌کردند تا با القای یأس و ترس، امید جامعه را به ناامیدی بکشانند و کار را تمام شده جلوه دهند!
گاهی با موج‌سواری روی برخی تصمیات مقابله با کرونا، خود را حامی حرم‌های مطهر جا می‌زدند و با ترفندهای رسانه‌ای سعی در برافروختن احساسات مذهبی برای ایجاد تنش و اغتشاش در جامعه داشتند که نمونه‌های واضح آن را در بهره‌برداری تبلیغاتی از حرکت عده‌ای معدود در مقابل حرم‌های مطهر شاهد بودیم.
گاهی تلاش می‌کردند القای کمبود مواد غذایی را در دستور کار قرار دهند و مردم را برای هجوم به فروشگاه‌ها تحریک کنند.
نمونه‌ها فراوان است و در یک فرصت مناسب، حتما باید همه‌ی آنها را -به منظور ثبت در تاریخ و بالابردن سطح شناخت جامعه- استخراج و مستندسازی کرد؛ اما آن چه به عنوان خلاصه و چکیده‌ی این اقدامات می‌توان گفت این است که جماعت ضدانقلاب، با تصورِ فراهم شدنِ فرصت استثنایی برای ضربه‌زدن به ایران، با تمام قوا پای کار آمد، اما به لطف خدا با مدیریت خوب و قابل قبولی که از سوی همه‌ی ملت ایران صورت گرفت، روز به روز از حجم آسیب‌ها کاسته شد و تیرهای مسموم بدخواهان و دشمنان این ملت، به سنگ خورد.
حال ضدانقلاب، این روزها به حال صیاد ناکامی شباهت دارد که طعمه را در اختیار و در چنگ خود می‌دید ولی پس از مدتی، متوجه شد که محاسبات، تصورات و پیش‌بینی‌هایش باطل و غلط از آب درآمده و به‌ خاطر عصبایت شدید از این وضعیت، به تیراندازی بی‌هدف و دیوانه‌وار روی آورده است.
مقدار فزاینده و روزافزون شایعات کرونایی که این روزها با آن مواجه هستیم را باید به مانند تنفس مصنوعی برای جماعت ضدانقلاب تلقی کرد که برای ممانعت از مرگ کامل آرزوهای خود، انجام می‌شود. یک بار با انتشار فیلمی از یک فضای نامعلوم، درصدد القای وجود اجساد تلمبار شده در بیمارستان‌های کشور بر می‌آیند که بعدا معلوم می‌شود اصلا مربوط به ایران نیست! گاهی آمار بهبودیافتگان و قربانیان کرونا را زیر سوال می‌برند و مدعی می‌شوند از ستاد ملی کرونا تماس گرفتند و گفتند حال بیمارتان خوب و مرخص شده است درحالی که او چند روز پیش فوت کرده بود! این در حالی است که بنا بر استعلام از ستاد مبارزه با کرونا، هرگز کسی از این ستاد  تماس نمی‌گیرد که بگوید بیمارتان بهبود یافته و مرخص شده است! یک بار، نتیجه‌ی تحقیق و تخمین علمی در یک مرکز پژوهشی -بر اساس یافته‌های تجربی از رفتار ویروس کرونا در چند ماه گذشته- را به عنوان آمار قطعی و متفاوت از آمار رسمی وزارت بهداشت جا می‌زنند! یک بار از قول مقامات می‌گویند حتی اگر دو میلیون نفر کشته شوند، فعالیت اقتصادی نباید تعطیل شود؛ اما مدرک و سندی برای این ادعا ارائه نمی‌کنند و ... .
کاملا واضح است که ضدانقلاب از روند کاهشی و کنترل کرونا در ایران به شدت عصبانی است و برخلاف ادعاهای توخالی، از کاهش روزانه‌ی تلفات جانی در میان مردم، ناراحت و ناخرسند است و به همین دلیل، سعی می‌کند التهاب و اضطراب کرونایی را همچنان بالا و زیاد جلوه دهد تا به بهره‌برداری سیاسیِ خود بپردازد. البته این تلاش مذبوحانه که اغلب براساس دستورالعمل‌ و حمایت سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و دنباله‌روهای حقیرش انجام می‌شود نیز به فضل الهی، ناکام خواهد ماند اما این حقیقت، باز هم اثبات می‌شود که جماعت ضد انقلاب در شرایط سخت و دشوار که جان مردم ایران در خطر است، نه تنها قدمی برای یاری آنان برنمی‌دارد بلکه همراه و همگام با دشمنان ملت، به سخت‌تر شدن اوضاع کمک می‌کند.

موضوع:

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید