دست خالی و عصبانیت دشمن از صلابت رهبر معظم انقلاب

دست خالی و عصبانیت دشمن از صلابت رهبر معظم انقلاب
آقا

ابتکار رهبر معظم انقلاب برای سخن‌گفتنِ مستقیم با مردم در روزهای کرونایی، سبب قوت قلب و تزریق انرژی مثبت در جامعه شده است. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مثل پدری مهربان و شفیق، با درک اقتضائات و شرایط کنونی کشور -مثل همیشه- در کنار ملت ایستادند و از راه‌بری و هدایت جامعه به سمت خیر و صلاح، غافل نشدند. از روز هشتم اسفند 98 که اولین گفت و گوی ایشان انجام شد تا سخنرانی اخیر در عید نیمه‌ی شعبان، حاوی نکات راهبردی و ارزشمند فراوانی است که علاوه بر بالابردن روحیه‌ی عمومی جامعه، سبب روشنگری در ابعاد موضوع روز دنیا یعنی شیوع بیماری کووید 19 شده است.
به دلیل بیان همین نکات راهبردی و ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق است که شاهد عصبانیت و سردرگمی دشمنان ایران در مواجهه با سخنان مقام معظم رهبری هستیم! به عنوان یک نمونه‌ی واضح، همه دیدند که دست خالی و باطن عصبانیِ ضدانقلاب سبب شد تا یک اشتباه لفظی -که بلافاصله مورد تصحیح قرار گرفت- را دستمایه‌ی حمله قرار دهند و برای بار چندم اثبات کنند که سطح اندیشه و فکرشان در چه سطحی وجود دارد.  
علاوه بر دست خالی، عصبانیت دشمن دارای جنبه‌ها و دلایل دیگری نیز می‌باشد که یکی از آنها نفوذ عمیق و سریع بیانات رهبر انقلاب در میان اقشار مختلف مردم است. از همان لحظات نخست انتشار سخنان رهبر انقلاب، شاهد ایجاد جنبشی فراگیر در جامعه برای کمک‌رسانی به اقشار ضعیف هستیم. عزم جدی و عمومی مردم برای کمک و مواسات به قشر ضعیف جامعه اکنون در گوشه و کنار این مملکت، به پویشی مقدسی برای یاری رساندن به مستضعفین تبدیل شده است و این نفوذ کلام حضرت آقا چیزی نیست که به مذاق ضدانقلاب -که سالها درصدد ایجاد فاصله و بی‌اعتمادی هستند- خوش بیاید. چه تحلیل‌هایی در ابتدای شیوع کرونا در ایران کرده بودند که نهایت آن، ایجاد فروپاشی اجتماعی و هرج و مرج ناشی از عدم توانایی نظام برای مدیریت کرونا در ایران بود، اما حالا کار به جایی رسیده که تمام این تحلیل‌ها نقش بر آب و قدرت بالای نظام در ساماندهی امور، آشکار شده است.
ضدانقلاب بیگانه‌پرست و وطن‌فروش، خیلی زود به رسوایی اربابان غربی خود در سخنان رهبر انقلاب واکنش نشان دادند و نتوانستند آشفتگی و نگرانی خود را پنهان کنند. این در حالی است که بیانات رهبری صرفاً بازگو کردن یک بخش کوچک از افتضاحات شرم‌آوری است که امروز در آمریکا و اروپا در حال وقوع است و درگیری‌های شدید بر سر دستمال توالت، فقط گوشه‌ای از این رسوایی تاریخی به حساب می‌آید. البته این جا واقعا باید حق را به ضدانقلاب داد! چرا که سال‌ها تلاش کرده بودند تا غرب و تمدن غربی را صاحب نظم و ایران را -به خاطر حاکمیت جمهوری اسلامی- دورافتاده از این کاروان تمدن معرفی نمایند اما به یک‌باره تمام ادعاها و افتخاراتشان فرو ریخت و غرب وحشی، چهره‌ ی حقیقی خود را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.
به هر صورت، عظمت و صلابت رهبر فرزانه‌ی انقلاب در آرامش‌بخشی و روحیه‌دادن به جامعه در کنار تلاش مستمر ایشان برای هدایت افکار عمومی به سمت حقایق موجود در دنیا، کاملا برخلاف انتظار جماعتی است که تصور و انتظار متفاوتی از ایران کرونایی داشتند و خیال می‌کردند از این وضعیت برای آنان آبی گرم خواهد شد.

تولیدی: 
تولیدی

افزودن دیدگاه جدید