اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود ماسک

اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود ماسک
اعتراض پرستاران آمریکایی به کمبود ماسک

شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان در گزارشی از اعتراض پرستاران در ایالت کالیفرنیای آمریکا به محدودیت‌های ایجاد شده برای بیمارستان‌ها در زمینه ماسک صورت خبر داد.

بر اساس این گزارش، این پرستاران خواهان ارائه ماسک‌های کافی به کادر درمانی در بیمارستان‌ها شدند.

یکی از پرستاران گفت: ما از مسئولان بیمارستان می‌خواهیم تجهیزات حفاظتی مورد نیازمان را در اختیار ما قرار دهند. ما خواهان ارائه ماسک‌های ان ۹۵ هستیم. می‌خواهیم تجهیزات حفاظتی شخصی در اختیار ما قرار بگیرد.

یکی دیگر از پرستاران هم گفت: ما ناامید و نگرانیم، زیرا فکر می‌کنیم بیمارستان‌ها این تجهیزات را دارند، اما آن‌ها را در اختیار پرستاران قرار نمی‌دهند که در خط مقدم فعالیت می‌کنند. ما در مواقع بسیاری با شرایط اضطراری مواجه می‌شویم و در این زمان‌ها این ما هستیم که باید در اینجا حضور داشته باشیم. ما برای یافتن ماسک با مشکل مواجه شده ایم. آن‌ها فقط یک ماسک به ما می‌دهند.

مقامات بهداشتی آمریکا اعلام کردند شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور از ۷ هزار تن عبور کرد. همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا نیز به رقم بی‌سابقه ۲۷۷ هزار نفر رسید.

آمریکا با فاصله بسیار زیاد، نخستین کشور جهان از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا است. مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند انتظار می‌رود در روز‌ها و هفته‌های آتی آمار تلفات و قربانیان ویروس کرونا در این کشور شاهد جهش باشد. هم اینک بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در این کشور در وضعیت وخیم قرار دارند.

منبع:

www.w57.ir/o5N

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید