گروه "پزشکان بدون مرز" با چه هدفی به ایران سفر کرده‌اند؟

گروه "پزشکان بدون مرز" با چه هدفی به ایران سفر کرده‌اند؟
گروه "پزشکان بدون مرز" با چه هدفی به ایران سفر کرده‌اند؟

رهبر معظم انقلاب در بیانات روز سوم فروردین خطاب به ملت ایران، درباره ادعاهای مضحک آمریکا درباره امادگی کمک به ایران برای مواجهه با ویروس کرونا فرمودند:

    " صحبت‌های آمریکایی‌ها جزو حرف های بسیار عجیب است، زیرا اولاً خودشان دچار کمبود شدید دارو و تجهیزات پیشگیری از بیماری هستند و برخی مسئولانشان صراحتاً از این کمبودهای وحشت‌آور سخن به میان آورده‌اند، بنابراین آنها اگر امکاناتی دارند به مردم خودشان برسند. "

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند:

    " ثانیاً هنگامی که آمریکایی‌ها متهم به تولید این ویروس هستند، کدام انسان عاقلی، کمک از این کشور را قبول می کند. به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند، بنابراین سخنان آمریکایی‌ها قابل قبول نیست. "

در حالی که کشور ما تحت بی‌سابقه‌ترین رژیم‌های تحریمی تاریخ قرارد دارد و دولت شیطان بزرگ (آمریکا) و متحدان آن حاضر نیستند حتی کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ورود دارو و تجهیزات پزشکی باز کنند، به ناگهان دو محموله تجهیزات پزشکی ذیل نام «پزشکان بدون مرز» ، به همراه «کارشناسان» ظاهرا اروپایی وارد کشور می شوند. سوال این‌جاست که این کارشناسان دقیقا قرار است چه کمکی به ایران بکنند، در حالی که در حال حاضر نرخ و روند شیوع کرونا در اروپا و آمریکا از ایران پیشی گرفته و صدها و هزاران گزارش و خبر از وضعیت وخیم این کشورها در مقابله با شیوع ویروس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می شود.

در یکی از آخرین نمونه‌ها، تصاویری از بیمارستان‌های آمریکا و بریتانیا منتشر شده که کادر درمان به علت کمبود گان و تجهیزات پزشکی، از «کیسه زباله»، لباس درست کرده‌اند! یا در روزهای اخیر، دانلد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، به پزشکان و کادر درمانی این کشور، توصیه کرده که به جای تعویض ماسک، آن را ضدعفونی کرده و مجدد استفاده کنند!

منبع : https://w57.ir/4FX

تولیدی: 
بازنشر

افزودن دیدگاه جدید